Indijski konglomerat Tata Group izvijestio je da će smanjiti obujam akvizicija zbog negativnog utjecaja financijske krize.
Predsjednik navedene grupacije, Ratan Tata, od 96 kompanija koje posluju pod brandom Tata zatražio je rezanje troškova i revidiranje planova novih akvizicija, piše BBC News. Najava zaokreta u poslovnoj politici Tata Groupa pojavila se ubrzo nakon što je Tata Teleservices prodao 26 posto vlastitih dionica japanskoj tvrtki DoCoMo za 2,6 milijardi dolara. Tata Group je u zadnjih nekoliko godina bio poznat po agresivnom širenju na domaćem i stranom tržištu, a u lipnju ove godine je završio preuzimanje luksuznih automobilskih marki Jaguara i Land Rovera koje je kupio od od američkog Forda za 2,3 milijardi dolara. No, usporavanje globalnog gospodarsva odrazilo se i na poslovanje te kompanije te su svi najveći indijski autoproizvođači, uključujući i Tata Motors, u listopadu zabilježili pad prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu