S ova četiri proizvoda Podravka u narednim mjesecima namjerava osvojiti tržište

Autor: M.B. , 25. srpanj 2012. u 13:20

Podravka je u izvješću o poslovanju u prvoj polovici godine podsjetila na nove proizvode koje uvodi u drugom kvartalu 2012. godine.

“Svečana juha fina je i krepka juha karakterističnog kokošjeg okusa i izuzetno je bogata mesnim sastojcima i povrćem. U svom sastavu ima vidljive komadiće kokošjeg mesa te kokošjih mesnih okruglica koji joj daju izuzetno pun i zaokružen mesni okus. Domaći okus juhe upotpunjen je povrćem te tjesteninom”, poručuju iz Podravke.

“Prirodne mineralne vode Studenac limun-grejp i naranča-kumquat satoje se od osvježavajućih mjehurića mineralne vode i soka najukusnijeg voća”, kaže se u priopćenju.

Lero limun-menta je negazirano osvježavajuće bezalkoholno piće sa sokom od limuna i okusom mente.




Kobasicu Dalmatina karakterizira zaokružen okus i miris na mediteranske začine.




Podsjećamo, predsjednik Uprave Zvonimir Mršić rekao je da će Podravka nastaviti sa smanjivanjem proizvodnog portfelja. “Proizvodi o kojima govorimo već godinama imaju negativnu bruto maržu, što znači da cijena po kojoj ih Podravka prodaje ne pokriva trošak njihove proizvodnje. Teško je u ovom trenutku govoriti kolike će nam uštede donijeti njihovo ukidnje, ali ćemo zasigurno poboljšati efikasnost. Njihov udio u prodaji nije bio velik, njihova je proizvodnja opterećivala poslovanje. Ovo je početak velikog čišćenja Podravkina proizvodnog portfelja jer želimo biti efikasni i rasti”, izjavio je je Mršić za Poslovni Dnevnik.

>>> Mršić: Ukidanje 500 proizvoda samo je početak

>>> Neto dobit Podravke niža od lanjske za 30 posto

Komentirajte prvi

New Report

Close