Rast prodaje prijenosnih navigacijskih uređaja

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2009. u 13:55

GfK-ova studija istraživanja specijalne maloprodaje pokazala je prodaju prijenosnih navigacijskih uređaja na razini od 18,1 milijun komada u 2008. godini, što je 20 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

Navedeni podaci temelje se na kontinuiranom istraživanju koje se provodi u 22 europske zemlje i desetak iz ostalih dijelova svijeta.

Njemačka vodi u prodaji (4,375 milijuna komada – 22 posto rasta) dok se prodaja u istočnoj Europi povećala za 600 tisuća komada i dostigla razinu prodaje od 1,5 milijuna komada, pokazuje GfK-ovo istraživanje. Zapadne su zemlje imale prodaju na razini 16,6 milijuna, što predstavlja rast od 16 posto. Izbijanje krize u četvrtom je kvartalu rezultiralo padom od 4 posto u odnosu na isti kvartal prethodne godine.

Pokazatelji za svjetsko tržište daju procjenu ukupne prodaje na razini od oko 40 milijuna komada u 2008. godini. Europa je apsorbirala oko 45 posto te prodaje, Amerika oko 41 posto, dok regija Azije i Pacifika ima daljnjih 13 posto.

Prosječna cijena jednog prijenosnog navigacijskog uređaja za prva tri tromjesečja prošle godine kretala se na razini od oko 200 eura, a u četvrtom je kvartalu pala na 170 eura. Tako je prosječna cijena za cijelu prošlu godinu u Europi bila na razini od 192 eura.

Prognoza prodaje za 2009. godinu predviđa daljnji rast potražnje. Volumen od 19 milijuna jedinica je predviđanje za prodaju u Europi, a na razini svijeta to je ukupno oko 46 milijuna komada tih uređaja.

(pd)

Komentari (1)
Pogledajte sve

…i sad se pitamo, kad ce nase cijene biti na razini Europe…

Vaš link

New Report

Close