Prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu pala 2,5 posto u 2009.

Autor: Poslovni.hr , 24. svibanj 2010. u 15:50

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu lani je smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima, a među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazuje istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic.

Četiri najveća proizvođača piva u svijetu – Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken i Carlsberg – redom imaju sjedišta u zapadnoj Europi i oslanjaju se više na rast proizišao s tržišta u nastajanju u Latinskoj Americi i Aziji nego na recesijom pogođena zapadnoeuropska tržišta. “Gotovo sva su tržišta zabilježila pad prodaje piva u prošloj godini, koja je nedvojbeno bila teška”, kazao je direktor istraživačke tvrtke Ian Pressnell u danas objavljenom izvješću.

Tržište piva vrhunske kvalitete smanjeno je pritom za više od 3 posto, što ukazuje na još i veći pad na tome tržištu zbog tendencije kupovine jeftinijih brendova piva u teškim vremenima. Lani je prodano više od 11 milijuna hektolitara piva brenda Heineken, čime mu je 22. uzastopne godine pripalo vodeće mjesto u svijetu. Drugo mjesto zauzeo je Carlsberg, s ukupno prodanih gotovo 8 milijuna hektolitara, dok je treće pripalo brendu Carling proizvođača Molsona Coorsa.

Heinekenovi brendovi Foster’s i Amstel nalaze se na ljestvici najprodavanijih brendova na četvrtom i petom mjestu, a slijede Carlsbergov Kronenbourg na šestom, te Stella Artois, koju proizvodi AB InBev, na sedmom mjestu.

(Hina/pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close