Poslovni centar znanja – najava aktualnih seminara!

Autor: Poslovni.hr , 24. travanj 2015. u 09:37
Fotolia

Tražite edukaciju za računovodstvo, financije, marketing, restrukturiranje, pravo? Na pravom ste mjestu!

Poslovni dnevnik u suradnji s brojnim stručnjacima iz područja gospodarstva poslovnoj zajednici kroz praktične seminare omogućuje razvoj i postizanje izvrsnosti u njihovim svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Mjeseci travanj i svibanj donose najbolje seminare i najaktualnije teme:

Osvojite tržište učinkovitim oglašavanjem na Googleu i Facebooku!

29. travnja 2015. s početkom u 9:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Oglašavanje je danas neizostavni dio prilikom lansiranja prodajno orijentirane web stranice. Kroz praktični dio polaznici će saznati kako kreirati AdWords račun, istražiti tržište, strukturirati AdWords kampanje, pisati učinkovite oglase, aktivirati remarketing, pratiti učinkovitost i raditi optimizaciju, te kako objediniti sve Google  servise pod jednim korisničkim računom u svrhu međusobne integracije i kontrole. Servise kao što su Google AdWords, Google Analytics, Google Webmaster alati, Google My Business.

Ova edukacija, također, predstavlja uvod u osnove društvenih mreža s naglaskom na male i srednje poduzetnike. 

 

Moja brand strategija: Kako postaviti, planirati i realizirati strategiju branda u RH

30. travnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije. Demistificirat ćemo temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand. Razgovarat ćemo o karakteristikama proizvoda ili usluga polaznika koje su ključne, uputiti ih u to kako gledati druge brandove s kojima se natječu te što je ključno u pristupu kupcu. Kako su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji žele naučiti i iskoristiti alate koje koriste i one globalne korporacije koje posluju u Hrvatskoj.

 

KONTROLING TROŠKOVA uz primjere iz prakse

11. svibnja 2015., s početkom u 8.45 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Znate li pravilno upravljati troškovima? Samo ako to činite ispravno, poslovat ćete uspješno jer poslovanje ne ovisi samo o uspješnoj prodaji i povećanju prihoda. Štoviše, uspješnost i maksimalizacija dobiti često je u rukama „upravljača“ troškova. Oni su umjetnici koji koristeći sofisticirana znanja upravljaju troškovima i osiguravaju ostvarenje ciljeva poduzeća. Produbite svoja znanja iz područja upravljanja troškovima i postanite „upravljači“, a ne „rezači“ troškova.

Započnite upravljati troškovima na vrijeme i ne dozvolite da oni upravljaju vama! Naučite kako uspješnim upravljanjem troškovima postići veću konkurentnost.

 

Bilanca u malom prstu

14. svibnja 2015. s početkom u 8.45, Oreškovićeva 6H/1, Zagreb

Nepoznavanje osnova financija i računovodstva može imati drastične posljedice i za korporaciju i za odgovornog pojedinca. Upravo zbog toga treba raspolagati stanovitim fondom ekonomskih znanja, čak i u slučaju kad to nije u opisu radnog mjesta. Najveći broj pravnih i fizičkih osoba propao je prvenstveno zbog nekompetentnih financijskih odluka vezanih uz upravljanje sredstvima, zbog interne kontrole društva, financiranja poslovanja, nastavka neprofitabilnih aktivnosti ili neadekvatnih informacija.

Vlasnici i direktori malih, ali i većih poduzeća, nefinancijskog usmjerenja često financije i računovodstvo doživljavaju kao komplicirane i nesavladive. Upravo tome služi i ovaj seminar.

 

Zakon o zaštiti potrošača za poduzetnike koji prodaju na daljinu: primjena u praksi

21. svibnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Prodajete svoj proizvod ili uslugu na daljinu fizičkim osobama – putem interneta, telefonom, na štandu ili od vrata do vrata (van vaših poslovnih prostora)?

Primjenom novog Zakona o zaštiti potrošača pojačala se kontrola primjene, osobito kod takvih trgovaca. Jeste li znali da kazna  može iznositi čak i do 100.000 kn, ako npr. niste omogućili  potrošaču da u trenutku izvršenja narudžbe jasno izjavi da je upoznat s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja (čl. 138, st. 36, NN 41/14)?

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena. Znaju li Vaši zaposlenici kako Zakon o zaštiti potrošača točno definira što je to zavaravajuća odnosno agresivna poslovna praksa ili propuštanja?

Ne riskirajte.

 

Kako napraviti i provesti kvalitetan plan restrukturiranja?

28. svibnja 2015. s početkom u 9:00 sati u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Složeni uvjeti poslovanja, koje djelomično proizlaze iz globalne krize, uvjetuju poslovne subjekte da se kontinuirano, brzo i cjelovito prilagođavaju tržišnim uvjetima. To znači da su obvezni  stalno  tražiti i implementirati rješenja kojima će optimizirati poslovanje i osigurati dugoročan opstanak na tržištu. Takav poslovni model nije održiv ukoliko organizacija nije postigla visok stupanj fleksibilnosti. Poboljšanje fleksibilnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti postiže se strukturnim promjenama, restrukturiranjem ili transformacijom, koje obuhvaćaju promjene u strategiji poslovanja, nastupu na tržištu, organizaciji i financijskoj strukturi poduzeća. Restrukturiranje se po svojim ključnim ciljevima može tretirati kao inovativni koncept kojim će organizacija će kroz korijenite promjene u poslovanju osigurati osobine izvrsnosti potrebne za dugoročni opstanak poduzeća.

Educirajte se u Poslovnom centru znanja!
Više o seminarima u najavi doznajte na www.poslovni.hr/pcz

Komentirajte prvi

New Report

Close