Web stranice maloprodajnih trgovina imaju jedan jedini cilj: natjerati ljude da kupe njihove proizvode. Pravo je pitanje kako taj cilj realizirati, na najbolji mogući način i uz što manje troškove, dakako.
U globalnoj kompaniji za optimizaciju potrošačkog iskustva Maxymiser objašnjavaju kako postoje četiri stvari od iznimne važnosti, koje bi svaki maloprodajni lanac trebao uzeti u obzir kod kreiranja i održavanja vlastitog web mjesta.
1. Upečatljiva početna stranica – to je ono prvo sa čime se korisnici susreću kad posjete neku web stranicu pa je sasvim jasno da početna stranica mora biti privlačna, kreativna i uvjerljiva.
2. Potrošači uvijek moraju biti informirani o svim velikim rasprodajama koje se održavaju.
3. Navigacija na web stranici mora bit jednostavna i učinkovita kako bi se korisnici što lakše snalazili.
4. Potrošačima koji znaju što žele treba omogućiti da što lakše i brže dođu do željenog proizvoda.
Kompanija Maxymiser za Business Insider navodi primjere 8 najboljih i najkvalitetnijih web stranica koje objedinjavaju sve gore navedene osobine.
1. Lowe’s
Da bi privukli kupce te svoju stranicu učinili što zanimljivijom, kompanija se koristi kreativnim i privlačnim fotografijama čiji je cilj na nov i drugačiji način angažirati kupca.
2. Lacoste
Snažna i uvjerljiva web stranica koja kupca poziva na akciju te potiče specifično ponašanje potrošača.
3. Kohl’s
Ova je online trgovina proizvodno fokusirana te zbog svog posebnog dizajna u samom početku upoznaje potrošača sa cjelokupnim asortimanom koji se nudi.
4. Diapers.com
Vrhunska navigacija koje kupcu omogućava laku i jednostavnu kupovinu.
5. The Gap
Navigacija ove strancie je takva da omogućava edukaciju potrošača i o onim manje poznatim brandovima i web stranicama.
6. The Knot
Ukoliko planirate vjenčanje, svakako biste trebali posjetiti ovu web stranicu, navode u Maxymiseru. Naime, navigacija Knota omogućava vam da brzo i jednostavno isplanirate događaj u detalje.
7. Reebok
Web stranica Reeboka ističe se po svojoj ‘pametnoj’ tražilici koje je prilagođena korisnicima. Naime, potrošač u traku za pretraživanje upisuje što želi, a potom mu se izlistavaju svi dostupni proizvodi vezani uz traženi pojam.
8. Yoyo.com
Ova web stranica kreirana je tako da kupcu nudi smjernice kako bi što brže, lakše i jednostavnije pronašao ono što želi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu