Pokušavate nešto prodati preko interneta? Od ovih 8 tvrtki naučite kako

Autor: M.G. , 21. rujan 2012. u 12:35

Web stranice maloprodajnih trgovina imaju jedan jedini cilj: natjerati ljude da kupe njihove proizvode. Pravo je pitanje kako taj cilj realizirati, na najbolji mogući način i uz što manje troškove, dakako.

U globalnoj kompaniji za optimizaciju potrošačkog iskustva Maxymiser objašnjavaju kako postoje četiri stvari od iznimne važnosti, koje bi svaki maloprodajni lanac trebao uzeti u obzir kod kreiranja i održavanja vlastitog web mjesta.

1. Upečatljiva početna stranica – to je ono prvo sa čime se korisnici susreću kad posjete neku web stranicu pa je sasvim jasno da početna stranica mora biti privlačna, kreativna i uvjerljiva.

2. Potrošači uvijek moraju biti informirani o svim velikim rasprodajama koje se održavaju.

3. Navigacija na web stranici mora bit jednostavna i učinkovita kako bi se korisnici što lakše snalazili.

4. Potrošačima koji znaju što žele treba omogućiti da što lakše i brže dođu do željenog proizvoda.

Kompanija Maxymiser za Business Insider navodi primjere 8 najboljih i najkvalitetnijih web stranica koje objedinjavaju sve gore navedene osobine.

1. Lowe’s

Da bi privukli kupce te svoju stranicu učinili što zanimljivijom, kompanija se koristi kreativnim i privlačnim fotografijama čiji je cilj na nov i drugačiji način angažirati kupca.

2. Lacoste

Snažna i uvjerljiva web stranica koja kupca poziva na akciju te potiče specifično ponašanje potrošača.

3. Kohl’s

Ova je online trgovina proizvodno fokusirana te zbog svog posebnog dizajna u samom početku upoznaje potrošača sa cjelokupnim asortimanom koji se nudi.

4. Diapers.com

Vrhunska navigacija koje kupcu omogućava laku i jednostavnu kupovinu.

5. The Gap

Navigacija ove strancie je takva da omogućava edukaciju potrošača i o onim manje poznatim brandovima i web stranicama.

6. The Knot

Ukoliko planirate vjenčanje, svakako biste trebali posjetiti ovu web stranicu, navode u Maxymiseru. Naime, navigacija Knota omogućava vam da brzo i jednostavno isplanirate događaj u detalje.

7. Reebok

Web stranica Reeboka ističe se po svojoj ‘pametnoj’ tražilici koje je prilagođena korisnicima. Naime, potrošač u traku za pretraživanje upisuje što želi, a potom mu se izlistavaju svi dostupni proizvodi vezani uz traženi pojam.

8. Yoyo.com

Ova web stranica kreirana je tako da kupcu nudi smjernice kako bi što brže, lakše i jednostavnije pronašao ono što želi.

Komentirajte prvi

New Report

Close