Ovo su najbolje hrvatske reklame po izboru Kamila Antolovića

Autor: Pripremio: Tomislav Hrastovčak , 16. kolovoz 2012. u 15:25

Kamilo Antolović, vlasnik marketinške agencije K&K Promotion, napravio je za Poslovni.hr svoj izbor najboljih reklama.

Podsjetimo, poželjeli smo napraviti tekstove o najboljim reklamama svih vremena – kako domaćima, tako i stranima. A tko će nam u tome bolje pomoći nego domaći marketinški stručnjaci. Njihova mišljenja i ocjene objavljujemo u seriji članaka.

“Izbor, bilo kakve naravi, uvijek je ograničen, subjektivan i upitan, osobito kada je ponuda tako bogata kao što je to slučaj kod izbora najboljih video uradaka u oglasnoj industriji u njenoj povijesti. Moj izbor, nije samo vezan uz sam sadržaj, izvedbu ili motive…već je prije svega pokušaj valorizacije učinka te poruke na ukupan auditorij i cijelu industriji oglašavanja, a u konačnici na kulturološku i perceptivnu dimenziju zajednice gdje se nekim uratkom ili serijom zapravo kreiraju novi principi u oglasnoj industriji i marketiranju u cjelini”, rekao nam je Antolović. Ovo je njegov izbor najboljih stranih i domaćih reklama (izbor domaćih zaustavio se na tri), uz kratke komentare zašto baš te reklame.

>>Najbolje reklame po izboru Nikole Žinića iz B&Ž-a

>>Najbolje reklame po izboru Zdravka Maršanića iz Status grupe

>> Najbolje reklame po izboru Vanje Blumenšajna

IZBOR TOP 5 STRANIH SPOTOVA

1. ‘1984’ Apple Macintosh

Po mnogima ovo je najbolji video spot svih vremena, označio je početak nove kompjuterske ere, korištenjem iznimnih produkcijskih tehnika, ali prije svega koristeći paradigmu aktualnog glazbenog trenda (Pink Floyd)… označava rađanje Applea kao svjetskog inovacijskog giganta.

2. Heineken hladnjak

Noviji video uradak, snažno korištenje motiva potrošačke kulture i njene besmislenosti kroz scene vječite “neravnoteže” muško-ženskih odnosa te muškarčev odgovor na svojevrsne ženske fetiše. Heineken je ovim i sličnim uratcima zapravo unio novu kreativnu eru u oglašavanje!

3. Nike Eric Cantona

Pomnijim promatranjem zapravo vidimo produkcijske vrhunce teško izvedive i danas, gotovo da se radi o igranom filmu s liderima nogometnog svijeta u promociji brenda.Tema je vječna…borba dobra i zla. I ovdje imamo seriju koja uvodi nove standarde u samoj industriji i koja sigurno ima opredmećenje u današnjoj legendi: brandu NIKE-Just do it.

4. LEVIS 501

Coca cola ili Levis?! Odlučujem se za legendarnu zakovicu…Dakle, ovo je uradak, a ima ih desetke sličnih, koji je promijenio povijest odijevanja…stvorio legendarnog urbanog kauboja…ovdje s mladim Bradom Pittom. Danas u našim sjećanjima odzvanjaju zvukovi ove legende!

5. Sigurnost u prometu UK

Samo pravde radi ova serija video spotova zbog svoje socijalne tematike te primjerene aplikacije u sigurnosti zaslužuje svoje mjesto. Kreativno fantastičan spoj mogućeg i nemogućeg snažno je kreirao poruke opasnosti u prometu pri ovoj kampanji u Engleskoj (UK).

IZBOR DOMAĆIH SPOTOVA

1. “Lakše se diše-Bronhi”

Vjerojatno ni jedan tv spot nije ostavio traga kao kultni Bronhi-lakše se diše…i baš zbog tog vječnog i danas aktualnog Bronhija ovaj spot predstavlja sam vrh naše oglasne industrije.

2. Karlovačko Severina

Ovaj video uradak, koji koristi stereotipe humora, sjajno je iskorišten u sponzorskom angažmanu pivovare pa je zbog te zahtjevnosti ovakva kreacija iznimno teška i zahtjevna.

3. T-com ADSL novo računalo

Bez obzira na problematične etičke sadržaje ovaj uradak svojim “crnim humorom” predstavlja paradigmu implementacije nove ponude na tržištu.
















Komentirajte prvi

New Report

Close