Ostojić daje 1,5 mil. kn PR agenciji za informiranje o reformi sustava

Autor: Poslovni.hr , 02. kolovoz 2012. u 12:35

Ministarstvu zdravlja Rajka Ostojića danas je odobren angažman “fizičke ili pravne osobe” kako bi se provela kampanja u kojoj bi se hrvatska javnost informirala o reformi sustava kojeg provodi Ministarstvo zdravstva, piše Index.hr.



PXL

Projekt je vrijedan oko 200 tisuća eura odnosno gotovo 1,5 milijuna kuna koliko će biti plaćeno PR agenciji koja dobije dozvolu premijera Zorana Milanovića i resornog ministra Ostojića.

“Cilj kampanje izvješćivanja javnosti o reformi sustava zdravstva jest upoznati hrvatsku javnost o neophodnosti reforme sustava zdravstva kao i o načinima njenoga provođenja. Kampanja će trajati paralelno s provedbom reforme sustava zdravstva, odnosno od 1. listopada 2012. do 30. lipnja 2013. godine. Fizička ili pravna osoba za obavljanje poslova odnosa s javnošću koju odabere Ministarstvo zdravlja na temelju javnog natječaja sukladno procedurama propisanim Smjernicama Svjetske banke za odabir i angažman konzultanata treba provesti nekoliko istraživanja javnog mišljenja među hrvatskim građanima, strateški plan promotivne kampanje te osmisliti i organizirati javne rasprave na temu reforme zdravstva, kao i povremena priopćenja za novinare”, stoji u obrazloženju ministra Ostojića.

Takav je angažman Vlada zabranila prije svega desetak dana, no prilikom donošenja zabrane premijer je najavio mogućnost iznimaka

Jedva je prošlo desetak dana od donošenja zabrane državnim institucijama da angažiraju PR agencije, a Vlada je danas Ministarstvu zdravlja, sukladno najavljenoj mogućnosti izuzetaka, odobrila upravo takav angažman. Ministarstvo je tražilo Vladinu suglasnost za angažiranje PR agencije za “izradu i provedbu kampanje izvješćivanja javnosti Republike Hrvatske o reformi sustava zdravstva koju provodi Ministarstvo zdravlja”. Vrijednost je kampanje 200.000 eura u kunskoj protuvrijednosti, a cilj joj je upoznati javnost s ciljevima reforme sustava zdravstva – smanjivanje troškova, jačanje tržišta dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja, izdvajanja nezdravstvenih usluga u zdravstvu…

Treba napomenuti da je, prilikom donošenje zabrane angažiranja PR agencija, koja je digla veliku buru među domaćim PR-ovcima, premijer Milanović najavio mogućnost izuzetaka, odnosno da će se PR agencije moći angažirati na posebnim projektima.

(Agencija VLM/pd)

Komentari (1)
Pogledajte sve

Da čovjek iskoči iz vlastite kože !!!

Pa zar to nije posao zaposlenih u Ministarstvu zdravstva ??? Je li on stvarno svjestan što govori???
Onda nam ministarstva niti ne trebaju, jednostavno Vlada za svaki posao koji treba može direktno angažirati vanjsku tvrtku… Ionako već sve rade vajnske tvrtke…

I šta bi to oni nama trebali objašnjavati?? Nas građane uopće ne zanima niti reforma, niti tko će je, niti kako će je provoditi – nas samo zanima da sustav funkcionira!!!

P.S. Vidjeli ministri da Milanovića uopće nije briga šta rade pa si organizirali “tokove novca”…

New Report

Close