8. veljača 2012.

Novo istraživanje o ljekovitosti crnog vina

Novo istraživanje provedeno na američkom Nacionalnom institutu za zdravlje (NIH) pojašnjava na koji način resveratrol utječe na funkciju stanica u organizmu te identificira nove mogućnosti pojačavanja pozitivnih učinaka resveratrola.

Znanstvenici vjeruju kako su napravili veliki korak prema razvoju lijekova koje će moći oponašati efekt velikih koncentracija resveratrola. Neke ranije studije su već ukazale na mogućnost da resveratrol može biti učinkovit protiv pretilosti, dijabetesa tipa 2, pa čak i raka. No, znanstvenci napominju kako bi za postizanje značajnijeg učinka resveratrola bilo potrebno popiti više od 600 boca vina.

Niste pretplatnik?

ključne riječi

Moje pretplate

komentari (0)

Citiraj Ubaci link Podebljaj tekst Nakosi tekst Podcrtaj tekst
broj znakova: 4000 Pošalji poruku