Netokracija u novom ruhu osvaja regiju

Autor: Tomislav Hrastovčak , 12. lipanj 2012. u 14:35

Netokracija.com, poznati domaći blog o internetskom poslovanju, dobio je novi dizajn i proširio se na regiju, odnosno na slovensko, bosanskohercegovačko, srpsko, makedonsko i crnogorsko tržište. Nova Netokracija predstavljena je sinoć u zagrebačkom Vip clubu, gdje je prikazan i kratki film o internetskom poslovanju u regiji “Digitalizirajmo regiju”, a događaju su nazočili i predstavnici iz kompanija kao što su Google, Facebook, Intel Capital… U povodu novosti na Netokraciji postavili smo nekoliko pitanja njenom glavnom uredniku Ivanu Brezaku Brkanu.



Ivan Brezak Brkan / PXL

Što je konkretno sve novo u vezi Netokracije?

Potpuno novo grafičko sučelje s responzivnim dizajnom u HTML5-u koji nudi mnogo jednostavniju prilagodbu sučelja stranice mobilnim uređajima, kako mobitelima poput iPhonea i Androida te Windows Phonea tako i tabletima poput iPada. Bolja organizacija kategorija i rubrika nudi pak otvaranje prema reorganizaciji Netokracije koja se otvara prema novim tržištima s lokalnim izdanjima za Sloveniju, Srbiju, Makedoniju, Crnu Goru te Bosnu i Hercegovinu s lokalnim urednicima. Cilj širenja je još bolje popratiti lokalne internetske poduzetnike, projekte te internetska tržišta – činjenica je da nas već prate u regiji, a ovako ćemo se još bolje moći približiti svakoj “netokratskoj” zajednici. Uz to – “relaunchamo” Netocratic, našu međunarodnu verziju na engleskom pomoću koje će strani investitori te stručnjaci pratiti događanja u ovim krajevima.

Kako je došlo do ideje o širenju na regiju?

Logičan korak. Našu netokratsku publiku čine ljudi iz cijele regije s kojima redovito komuniciramo i družimo se, tako da su novi Netokracijini suradnici zapravo naši dosadašnji autori koji su sami po sebi internetski autoriteti u svojim zemljama. Regija je povezana kroz startup i web zajednicu koja si pomaže i međusobnom potporom puno jače nastupamo prema većim tržištima koja nas inače često ignoriraju.

Kojoj publici je zapravo namijenjena Netokracija?

Svima koji smatraju da im je internet promijenio ili mijenja život, s naglaskom na one koji se njime profesionalno bave poput stručnjaka za internet marketing kao i startupa koji putem interneta svoje proizvode nude cijelom svijetu, poput uspješnih regionalnih primjera Voxija, Farmerona, Nordeusa itd.

Na kojim ste društvenim mrežama prisutni i kako ih koristite?

Najaktivnije smo prisutni na Twitteru i Facebooku, a u zadnje vrijeme i na Instagramu. Svakodnevno objavljujemo najnovije vijesti te prenosimo sve bitne informacije s događanja upravo putem njih, uz stalnu komunikaciju s čitateljima – nema jednosmjernog objavljivanja već je to stalni kanal razumijevanja s netokratima koji znaju teme kojima se bavimo i prema kojima moramo profesionalno nastupati.

Možeš li dati neki savjet za svakog tko želi pokrenuti web stranicu ili blog posvećen internetu i tehnologiji?

Okupite najbolju moguću ekipu koja sama po sebi ima potencijal uspjeha i usmjerite ih u izdavaštvo – ako pak želite to raditi više od 6 mjeseci posvetite se temi koja nije tehnologija. Radi se o tome da nas većina koji znamo ovo područje se i bavi temom koju najbolje znamo, umjesto stotina tema za koje postoje veći internetski budžeti i više potencijala. Stvar je jednostavna: većina blogera i vlasnika web stranica ne zna ništa niti se trudi doznati o prodaji, oglašavanju, radu s agencijama itd. Očekuju da im se sve servira na gotovo. Zapravo su umišljeni i zadovoljavaju se malim nagradama u obliku besplatnih primjeraka i odlazaka na razne “eventove” gdje ih agencije “opravdano” iskorištavaju za vlastitu promociju. Umjesto da se potrude, zarade od svog rada i naprave još bolje projekte od kojih bi mogli zaposliti dodatne ljude i napraviti nešto zaista društveno korisno osim lijepih misli na kraju dana.

Komentirajte prvi

New Report

Close