Ne znate što je gerila marketing? Ovi Zagrepčani znaju

Autor: Nikolina Buljan, VLM , 08. veljača 2012. u 17:25

Dok su se mediji diljem zemlje bacili u istraživanje kronologije pojave, kako se za sada čini najveće prirodne nepogode u Hrvata- snijega, neki su u njemu prepoznali odličan teren za besplatno oglašavanje.

Tako je srijedu ujutro na livadi preko puta zagrebačke Nacionalne i sveučilišne knjižnice osvanuo u snijegu veliki natpis 9pm.hr. Iza natpisa se krije nova stranica za izlaske koja je sa radom počela krajem 2011. godina, a projekt je studenata Marka Strizića, Petra Šimića i Maria Žderića. Za ovu stranicu potoji i istoimena iPhone aplikacija koja u par klikova otkriva sve partyje u gradu, a kako saznajemo u razgovoru s Markom Strizićem, uskoro izlazi i aplikacija za Android. IPhone aplikaciju do sada je, kaže Strizić, ‘skinulo’ nešto više od tisuću ljudi.

“Za sada radimo samo na području Zagreba, a od slijedećeg tjedna se širimo, prva je na redu Rijeka” govori Strizić. Na ideju o snježnom reklamiranju, došli su napominje slučajno kroz razgovor o Gerila marketingu, a kasnije im je samo preostalo uzeti lopate u ruke i u snijegu iscrtati logo. Prema definiciji, gerila marketing treba biti jeftin, brz, djelotvran i imati šokantan efekt na publiku što je čini se ovoj trojici studenata pošlo za rukom jer smo i mi odmah na internetu ukucali adresu s livade. Stranicu 9pm.hr, Strizić kaže, pokrenuli su nakon što je Mario Žderić za vrijeme putovanja shvatio kako ni u nekim većim svjetskim gradovima nema stranica koje će izlistati sve gradske partyje na jednom mjestu. Koliko su ozbiljni u naumu da izreklamiraju svoju novu stranicu, govori i činjenica da su osim na livadi preko puta NSK-a, svoj logo lopatama iscrtali i u snijegu savskog nasipa.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ma je li?

A izlasci.hr već godinama funkcionira!

New Report

Close