Vodeći njemački trgovinski lanac Metro svoju priliku za povećanjem prihoda i dobiti vidi u svom jačanju u inozemstvu, a posebnu pažnju posvetit će tržištu Poljske, za koje smatra da niti izdaleka nije dovoljno iskorišteno. Iako je Metro Group lider u toj zemlji na području veleprodaje i maloprodaje, svoju nazočnost planira povećati dodatnim ulaganjem čak 200 milijuna eura i otvaranjem 13 do 17 novih trgovina, odnosno 3 Makro Cash & Carry trgovina, 2 do 4 hipermarketa Real te 8 do 10 Media Markt i Saturn trgovina elektroničkom robom. Njemački trgovinski gigant u Poljskoj već ima 21 Makro Cash & Carry trgovinu, 28 hipermarketa Real, 25 Media Markt i 3 Saturn trgovine, specijalizirane u prodaji elektroničkih proizvoda, koji posluju samostalno ili u sastavu nekog trgovačkog centra. Metro je u istočnoj Europi zabilježio rast prihoda od prodaje od 21,9 posto, a samo u Poljskoj 16 posto, na 3,04 milijarde eura. Ukupni prihodi od prodaje na razini Grupe iznosili su lani 55,7 milijarde eura.
(Bankamagazin)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu