Mercator planira korjenite promjene

Autor: Poslovni.hr , 04. listopad 2011. u 11:50
PXL

Kako bi povećao učinkovitost poslovanja te povećao dobit i približio je dobiti koju ostvaruju veliki europski trgovački lanci, najveći slovenski trgovački lanac Mercator od početka iduće godine planira reorganizaciju i niz korjenitih promjena, prenio je danas poslovni list Finance.

Tako će se u trgovinama površine manje od 600 četvornih metara prodaja mesa, delikatesnih proizvoda i kruha ubuduće odvijati po “samoposlužnom” sustavu bez prodajnog osoblja, a ukinut će se i neki bonusi prilikom plaćanja velikim dobavljačima. Uz to, popust od 10 posto koji kupci u Mercatorovim trgovinama u Sloveniji dobivaju utorkom za kupovinu iznad 50 eura bit će smanjen ili ukinut, a na policama će biti više artikala s Mercatorovim trgovačkim brendom, pišu Finance.

Slovenski trgovački lanac na promjene prisiljavaju gospodarska kriza i želja da se poveća razina ostvarene dobiti, ali isto tako i promijenjene navike kupaca koji se zadnjih godina okreću prema diskontnim trgovinama, piše slovenski dnevnik.

(Hina/pd)

Komentari (1)
Pogledajte sve

Merkator je bez veze…

New Report

Close