Kako bi povećao učinkovitost poslovanja te povećao dobit i približio je dobiti koju ostvaruju veliki europski trgovački lanci, najveći slovenski trgovački lanac Mercator od početka iduće godine planira reorganizaciju i niz korjenitih promjena, prenio je danas poslovni list Finance.
Tako će se u trgovinama površine manje od 600 četvornih metara prodaja mesa, delikatesnih proizvoda i kruha ubuduće odvijati po “samoposlužnom” sustavu bez prodajnog osoblja, a ukinut će se i neki bonusi prilikom plaćanja velikim dobavljačima. Uz to, popust od 10 posto koji kupci u Mercatorovim trgovinama u Sloveniji dobivaju utorkom za kupovinu iznad 50 eura bit će smanjen ili ukinut, a na policama će biti više artikala s Mercatorovim trgovačkim brendom, pišu Finance.
Slovenski trgovački lanac na promjene prisiljavaju gospodarska kriza i želja da se poveća razina ostvarene dobiti, ali isto tako i promijenjene navike kupaca koji se zadnjih godina okreću prema diskontnim trgovinama, piše slovenski dnevnik.
(Hina/pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Merkator je bez veze…
Uključite se u raspravu