Kriza smanjila broj blagdanskih domjenaka

Autor: Poslovni.hr , 28. prosinac 2010. u 14:50

Kriza i ove godine utječe na održavanje božićnih poslovnih domjenaka, na kojima su tvrtke nastavile štedjeti, pokazuje najnovije istraživanje na ukupno 120 hotela u Hrvatskoj od kojih je većina ili 54 posto u ovom prosincu zabilježila manji broj domjenaka nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, kod 40 posto je tih domjenaka bilo kao lani, a tek ih je 6 posto iskazalo porast.

To je istraživanje među hotelijerima u cijeloj Hrvatskoj od 17. do 27. prosinca metodom on-line ankete proveo internetski specijalizirani portal PoslovniTurizam s kojeg su danas i izvijestili o rezultatima. Osim božićnih domjenaka i zabava istraživanje je obuhvatilo i temu dočeka Nove godine, pri čemu je 75 posto hotela iskazalao da organiziraju tradicionalni novogodišnji doček. No, i tu je, kod 60 posto hotela, zabilježen pad rezervacija u odnosu na prošlu godinu, dok njih 40 posto bilježi jednaku razinu tih rezervacija kao lani, pri čemu se 80 posto rezervacija odnosi na domaće goste.

Vezano za božićne poslovne domjenke istraživanje je pokazalo i negativan trend po pitanju potrošnje, kojeg je zabilježilo 60 posto hotela, 33 posto ih je ostalo na razini 2009., a tek ih 7 posto bilježi rast. Pad potrošnje očituje se i u manjem broja uzvanika, što je odlučilo gotovo 40 posto organizatora, pa je tako 80 posto domjenaka imalo manje od sto uzvanika.

Najviše organizatora, 69 posto, trošili su 100-200 kuna po gostu, dok je svega 18 posto onih koji su potrošili 200-300 kuna. Domjenaka s potrošnjom manjom od 100 kuna po gostu bilo je oko 13 posto. Pritom se štedjelo, kako navode iz PoslovnogTurizma, i na ostalim segmentima organizacije domjenka, poput biranja jeftinijih menija s manje pića i vrlo malo glazbenih i zabavnih sadržaja.

(Hina/pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close