Komadina: U Hrvatskoj više nema nijedne ceste koja se može graditi, a da je isplativa

Autor: Poslovni.hr , 11. svibanj 2012. u 09:20

“Ako je moj odlazak bio žrtva da se Žuta Lokva realizira, neka. Zoran Milanović je dobro znao da nema teorije da u mandatu ne izgradim Žutu Lokvu. Da, to je prelilo čašu”, izjavio je bivši ministra prometa Zlatko Komadina za Novi list.

Kazao je kako je resor u kojem je bio nesuđeni ministar prezadužen te da svaki dio treba restrukturirati. Trebalo je, kaže, imenovati oko 500 novih ljudi, od toga 150 u upravama, a 300 u nadzornim odborima. Uz to, dodaje, “budžet je nedostatan za sve potrebe”. Upitan znači li to da je bio nespreman za tu poziciju, odgovara: “Što znači biti spreman? To ne stoji, iskonstruirano je. Tko može imati spremno 500 ljudi unaprijed? A pritom su plaće u javnoj upravi slabe, niže nego u javnim poduzećima, i teško je dobiti gotove kadrove. Jedan od prvih koji je pristao doći u ministarstvo ”i izložiti se toj vjetrometini“ bio je njegov (također smijenjeni) pomoćnik Vladimir Ferdelji. ”On je sigurno sposoban čovjek, samo je u prvi čas možda nespretno izjavio što je izjavio o javnoj upravi“, kaže Komadina.

”Puklo je na Žutoj Lokvi. Kako se moglo dogoditi da je to vaše predizborno obećanje, a da onda Vlada odluči da se dionica neće graditi?“, pitaju ga. Komadina odgovara: ”Svi smo mi u kampanji govorili o Žutoj Lokvi, i Milanović je to znao, to je bio naš zajednički izborni program. Za našu izbornu jedinicu jedan od ključnih projekata”. Znamo sve o EU, znamo da je gradnja cesta postala neisplativa, da u Hrvatskoj više nema nijedne ceste koja se može graditi, a da je isplativa, da pokriva samu sebe. Zato sam i govorio o koncesijskom modelu. I dalje mislim: Žuta Lokva ima perspektivu, dokumentacija je u izradi, ja sam je naslijedio u ministarstvu, i nakon mene naslijedio ju je Hajdaš-Dončić.

(pd)

Komentari (3)
Pogledajte sve

Nema para za ceste , nema para za Pelješki most . Ja sam ovdje postavio pitanje tko će finansirati cestu u BiH pored Neuma ? Pravog odgovora nema već je odgovor da će se dozvoliti "napredno" korišćenje luke Ploče . Šta je to ? Meni je jasno , Hrvtaska će finansirati cestu u susjednoj državi a pokloniti jednu luku toj istoj državi koja se zove BiH . Bošnjaci misle da mogu lako preakati Hrvate i to se pokazuje točnim . Ispred vlade RH pojavljuje se jedna debela , antipatična , bahata kreatura koja je bog i batina u Hrvatskoj . Ostali članovi vlade RH vire iz mišjih rupa .

Gradite onda željezničke trase uz autoceste, prugu Botovo Rijeka, prometno povežite Siemens vlakovima 350km/h hrvatsku zapad istok i sjever jug.
Ako vam I ŽELJEZNIČKA INFRASTRUKTURA nije isplativa, gradite kanale, povezujte vodenim putevima od Drave do mora.
Kanali Dunav Sava, Drava- sava-kupa kod karlovca pa dalje Plitvička jezera.
Barem je riječni transport najjeftiniji i time najisplativiji. Rusi su na 2011 po BDPu prestigli, premalo se radi u Hrvatskoj.
Negrađenjem nas tjerate prometno i infrastrukturno u izolaciju. Ugledajmo se na Njemačku i Švicarsku a ne Albaniju.

teško je gledati kako se preko projekata plavi i crveni kolju i gaze.
Čudno je slušati o isplativosti cesta, kao da svaka cesta mora biti isplativa. Cesta se ne amortizira poput nekretnine u zakupu ili polj zemljišta u arendi.
Hrvatske ceste su strateški interes koji donosi novac.
Ceste omogućuju i življe gospodarstvo bržim protokom roba i usluga to svi znamo.
Ceste se gradi radi bolje prometne povezanosti a ne radi isplativosti svake pojedine ceste.
Ceste su isplative turizmu, ugostiteljstvu, lukama, brodarima. Ma kome nisu isplative dobre ceste u RH?
Država treba investirati u ceste.
Ministar prometa pesimistično komentira klimu cestovne gradnje u RH kojoj je ionako preteško?
Mi trebamo konkretno odgovore/dogovore kada i kako će se dovršiti autocesta do CG, koridor 5C u svim dijelovima, te mogućnost nove autoceste uz granicu s mađarskom-podravska magistrala.
DOBRO CESTE NISU ISPLATIVE.

New Report

Close