28. prosinac 2011.

Imate viška kilograma? Vaša majka je kriva, kažu Amerikanci

Djeca koja nemaju kvalitetne odnose s majkom imaju veće izglede za pretilost u adolescentskoj dobi, pokazalo je američko istraživanje.

Znanstvenici su godinama pratili gotovo tisuću djece i ustvrdili da je više od četvrtine onih koji su imali najslabije rezultate u analizi odnosa s majkom bilo pretilo u dobi od 15 godina, objavio je časopis "Pediatrics". Suprotno, samo 13 posto djece koja su imala zdrave odnose s majkom bila su pretila. Znanstvenici kažu da su prijašnja istraživanja već pokazala vezu između dječjeg emocionalnog i intelektualnog razvoja i odnosa s majkom. Moguće je da stresno djetinjstvo može imati trajne posljedice na dijete, rekla je Sarah Anderson koja je radila na istraživanju. Danas je 17 posto djece i mladeži u SAD-u pretilo.

(Hina / pd)

Niste pretplatnik?

ključne riječi

Moje pretplate

komentari (2)

miami18:26
01.01.12.

..gluposti....

nomix16:51
15.01.12.

baš tako
Citiraj Ubaci link Podebljaj tekst Nakosi tekst Podcrtaj tekst
broj znakova: 4000 Pošalji poruku