Google renovira način pretraživanja

Autor: Poslovni.hr , 17. svibanj 2012. u 08:15

Google ponovo radi na svojim stranicama za pretraživanje u nastojanju da korisnicima osigura što više relevantnih rezultata.

Ovoga puta, tražilica dodaje kratke činjenične okvire u desnom stupcu rezultata koji bi trebali prilagoditi rezultate te dati korisnicima na raspolaganje više informacija. U intervjuu za The Washington Post, Ben Gomes iz Googlea rekao je kako se radi o promjenama koje će pomoći Googlovoj tražilici da rješava višeznačna pretraživanja.

Gomes je dao primjer Googleova pretraživanja za “Kraljeve”. To se može protumačiti kao potraga za hokejaškim timom, košarkaškim timom ili televizijskom emisijom, među ostalim. U novom pretraživanju, pojavit će se okvir pretraživanja sličan tome i korisnicima ponuditi nekoliko mogućnosti kako bi oplemenili svoje pretraživanje. Gomes je rekao da se rafinirano pretraživanje oslanja na ono što se zove “Googleov graf znanja”, što je u osnovi baza podataka o ljudima, mjestima i stvarima koje Google prepoznaje kao nešto više od samo ključnih riječi.

Tvrtka je također sačinila sažeti unos svih 500 milijuna informacija u grafu. Dakle, čak i kada je vaša pretraga prilično jasna, vaš rezultat pretraživanja može uključivati nešto dodatno – pogled u okvir koji navodi činjenice o vašem upitu izvučen iz različitih izvora širom weba.

Po riječima Gomesa, ulazak na Frank Lloyd Wrighta, izbacit će okvir koji pokazuje da Google prepoznaje poznatog arhitekta ali će vam pokazati i slike njegovih radova, te će čak i generirati odnose pretraživanja prema drugim arhitektima. Ove činjenice, rekao je Gomes, mogu se promijeniti ovisno o tome kako ljudi tragaju za određenim pojmom. U drugim slučajevima, pretraživanje će izbaciti podatke kao što su datumi koncerata za glazbenike.

Nove promjene neće se pojaviti na svakoj pretrazi – Gomes je rekao da će one iskočiti tako često kao trenutačno Google Maps za normalne korisnike. Potpisani korisnici prvi će vidjeti promjene, rekao je on, iako će ih svi Google korisnici na svim uređajima vidjeti u roku od nekoliko tjedana.

(Hina/pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close