Rezultati istraživanja GfK Retail and Technology sektora pokazuju da u 2010. godini svjetsko foto-tržište ponovno doživljava rast.
Za ovu se godinu predviđa ukupna prodaja od 141 milijun digitalnih fotografskih aparata. U prvoj polovici 2010. godine tržište tehničkih proizvoda, u 56 zemalja svijeta, u vrijednosnom je pogledu raslo preko 20 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. U istom je razdoblju rast foto-tržišta iznosio 11 posto. Osobiti rast odvijao se u zemljama Istočne Europe (25 posto), u Latinskoj Americi (51 posto) te Aziji (20 posto). Osnovni pokretači rasta su digitalne i multimedijske kamere – proizvodi koji se mogu istodobno koristiti i za fotografiranje i za reproduciranje videa.
Prognoza iz GfK Retail and Technology pokazuje da bi se ove godine moglo prodati preko 141 milijun digitalnih aparata (compact camera i system camera sa ili bez SUR tehnologije). Posebno je zanimljivo tržište Kine gdje se, za ovu godinu procjenjuje prodaja od 14 milijuna jedinica, a za 2011. oko 16 milijuna. Kina je sada postala drugo najveće tržište za digitalne kamere, dok je SAD na prvom mjestu, pokazuju podaci GFK-a i NPD-a.
Općenito, potrošači su danas zainteresirani za visoku kvalitetu digitalnih kompakt kamera s ugrađenim izmjenljivim lećama, pokazuje istraživanje. Zbog brzog napretka u tehnološkom smislu i broju raznih funkcija potrošači se također sve češće opremaju s drugim ili trećim foto aparatom.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu