‘Gdje mi je auto?’: HAK predstavio besplatnu mobilnu aplikaciju za pronalaženje auta na parkingu

Autor: Poslovni.hr , 04. srpanj 2012. u 15:10

Hrvatski autoklub (HAK) predstavio je danas prvu veću nadogradnju svoje aplikacije za pametne telefone (iPhone, Android) koja je i dalje potpuno besplatna za sve građane.

Korisnici iPhone i Android uređaja od danas aplikaciju mogu besplatno preuzeti s pripadajućih mobilnih trgovina (App Store, Google Play), najavio je danas na konferenciji za novinare informatičar HAK-a Goran Baotić.

Nova mobilna aplikacija HAK-a za pametne telefone nudi vozačima sedam novih ključnih funkcionalnosti – mParking za brzo i jednostavno plaćanje parkiranja SMS-om, popis najbližih benzinskih postaja s detaljnim informacijama i aktualnim cijenama goriva, sveobuhvatan popis interesnih točaka u Hrvatskoj (bolnice, bankomati i poslovnice banaka, prodavaonice, autokampovi, parkirališta i javne garaže, stanice za tehnički pregled, zračne luke i dr.) te pregled prosječnih cijena goriva u europskim zemljama.

Također, jedan od modula je i „Gdje mi je auto“ za olakšan pronalazak vlastitog vozila parkiranog u nepoznatoj sredini. Informatičar HAK-a Goran Baotić pojasnio je kako će aplikacija korisnika kao pješaka navigacijom voditi do vozila.

Aplikacija donosi i detaljan pregled cestarina na kompletnoj mreži autocesta u Hrvatskoj, razvrstano po skupinama vozila, a cijene su ažurirane u skladu s lipanjskim korekcijama. Korisnicima je omogućeno i izravno kontaktiranje HAK-ovih službi telefonom ili e-mailom te brzo pozivanje važnih telefonskih brojeva (hitna služba DUZS, policija, vatrogasci, hitna pomoć, traganje i spašavanje na moru i dr.).

Najavljeno da će tijekom idućeg tjedna biti objavljena i verzija aplikacije namijenjena stranim turistima, na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku, koja će im omogućiti brz uvid u servisne informacije Hrvatskog autokluba (izvješće o stanju na cestama, slike uživo s HAK-ovih kamera i dr.). HAK je predstavio i rad svog novog moderniziranog sustava za upravljanje Kontaktnim centrom, koji je tvrtka Microsoft na nedavno održanoj konferenciji WinDays 12 nagradila za softversko rješenje s najvećom poslovnom vrijednošću. Voditelj Kontaktnog centra Marijan Rimac pojasnio je da će implementacijom novog sustava krajnji korisnici HAK-ovih usluga dobiti bržu i kvalitetniju uslugu u obliku kraćih čekanja na telefonskim linijama, točnijeg lociranja mjesta nezgode i skraćivanja vremena potrebnog za dolazak mehaničara. Najavljeno je i da će tijekom turističke sezone biti uvedena mogućnost plaćanja usluga pomoći na cesti putem kreditnih kartica.

Rimac je također iznio podatke o pruženim uslugama HAK-a tijekom prošle godine. HAK je obradio više od 500.000 poziva, od čega je njih 300.000 vezano uz pomoć na cesti, a 200.000 za informacije o stanju u prometu. Na 64 posto poziva odgovoreno je unutar prvih 10 sekundi. U sustavu pomoći na cesti HAK ima 65 pokretnih radionica i 171 vozilo za uklanjanje i prijevoz vozila u kvaru. U zadnjih godinu dana HAK je investirao u nabavu 20-ak novih vozila. Rimac je također istaknuo kako će HAK sljedeće godine proslaviti 50. obljetnicu rada sustava pomoći na cesti. Novinari su mogli vidjeti i HAK-ovo prvo vozilo pomoći na cesti – ‘fiću’ iz 1963. te najnovije vozilo – pokretnu radionicu HAK-a.

(Hina/pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close