Getro d.d. i Mercator-H d.o.o. potpisali su danas ugovor o strateškom povezivanju, na temelju kojeg će Mercator-H preuzeti trgovačku djelatnost društva Getro na tržištu Republike Hrvatske.
Kako je danas priopćeno iz Mercatora, strateško povezivanje uključuje preuzimanje robne marke “Getro”, dugoročni poslovni najam svih 16 trgovačkih centara Getroa i drugih poslovnih objekata ukupne površine više od 110.000 metara četvornih, a osim toga Mercator-H će preuzeti i sve djelatnike.
Mercator namjerava nakon provedbe strateškog povezivanja zadržati robnu marku “Getro” te nastaviti s njenim razvojem kako na hrvatskom tržištu tako i na nekim drugim tržištima u regiji, kaže se dalje u priopćenju. Ovim povezivanjem Mercator će povećati svoj tržišni udio na hrvatskom tržištu, u trgovačkoj branši proizvoda za svakodnevnu upotrebu na između 8 i 9 posto.
Dogovor o strateškom povezivanju će stupiti na snagu nakon pridobivanja suglasnosti od strane hrvatske Agencije za zaštitu konkurencije.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu