Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010.

Autor: Poslovni.hr , 21. siječanj 2011. u 16:30

Sinoć je u kristalnoj dvorani hotela Westin, održana četvrta po redu svečanu dodjela priznanja Superbrands Croatia za 2010. godinu.

Na događanju je predstavljena najnovija publikacija Superbrands Croatia 2010 te su predstavljena i 90 najjača hrvatska Superbranda za 2010. godinu koji su odlučili aktivno kapitalizirati svoj status. Među najjačim hrvatskim brendovima je i Poslovni dnevnik. Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca. Svečana dodjela priznanja zaokružila je izbor hrvatskih Superbrandova koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u travnju 2010.

Kako je naglasio Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, čak 1.100 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u suradnji sa vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta (GfK Croatia,AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma). Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti.

Stručno vijeće bilo je sastavljeno od vodećih marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo važnu ulogu imali su i sami potrošači. Čak 23.000 njih glasovalo je za svoje najdraže marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima.

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je na 4 kontinenta i u 88 država širom svijeta, čiji je glavni cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brandinga.

(pd)

Aktivni nositelji nagrade Superbrands Croatia 2010:

ABC INTERIJER
AGROKOR
ANTENA ZAGREB
AUTOZUBAK UPRAVLJANJE VOZNIM PARKOM
BAMBI
BAUHAUS
BERNARDA
BLANKA VLAŠIĆ
BLITZ-CINESTAR
B.NET
BOL
CEKIN
CITY CENTAR ONE
COMMEL
CROATIA AIRLINES
CROMARIS
DORMEO
EDURO
EGMONT
ERICSSON NIKOLA TESLA
ESTARE CULTO
EUKANUBA
FARINA
FIDIFARM
FORNETTI PECIVA
FRODDO
GALERIJA KLOVIĆEVI DVORI
GRAWE
HERTZ
HITA VRIJEDNOSNICE
HOK OSIGURANJE
HRVATSKA LUTRIJA
HYPO ALPE ADRIA BANK
IMAGE HADDAD
ISKON
JADRAN GALENSKI LABORATORIJ
JAMNICA
KONZUM
KOSMODISK
KUTJEVO
LEDO
LIDER
LIMES PLUS
LURA GRUPA
MATAŠ
MEDICAL INTERTRADE
MEGGLE
MLINAR
NARODNE NOVINE
NARODNI RADIO
NATURAL WEALTH
NCP
NEXE
NICOLAS CONCEPT
NIKEL

ORION PIROTEHNIKA
PIK VRBOVEC
POLI
PORSCHE LEASING
POSLOVNI DNEVNIK
PRIVREDNI VJESNIK
PRO ALARM
RALU LOGISTIKA
RRIF
SALONA
SIMBEX
SIRANA GLIGORA
SONAX
ŠKOLSKA KNJIGA
TARDI
TRIUMPH
UNIQA OSIGURANJE
VALVOLINE
VARTA
VERN
VIDI
VIESSMANN
VINA MATOŠEVIĆ
VINDIJA
VITALIS
VIVAT FINA VINA
WESTIN HOTEL ZAGREB
WORLD CLASS HEALTH ACADEMY
YTONG
Z BREGOV
ZAGORJE TEHNOBETON
ZAGREBAČKA BANKA
ZAGREBAČKO GRADSKO KAZALIŠTE KOMEDIJA
ZDENKA
ZVIJEZDA




Komentari (1)
Pogledajte sve

90 najjačih hrvatskih brandova???? I u tih 90 Sonax??? Orion Pirrotehnika??? Sirana Gligora??? Bernarda – šta god to bilo?? Pa di su T-Mobile, Kraš, Podravka, VIP, Tele-2? Po kakvoj se to tu metodi biralo uopće?

New Report

Close