Combisovi samouslužni uređaji u poslovnicama Crnogorskog Telekoma

Regionalni sistemski integrator Combis postavio je samouslužne uređaje za plaćanje računa u poslovnice Crnogorskog Telekoma. Instalacija prvih Platomata u poslovnicama diljem zemlje omogućila je građanima Crne Gore da od ove godine po prvi put koriste ovaj inovativni način plaćanja, ističe se u današnjem priopćenju iz Combisa.

Samouslužni uređaj očitava račune putem bar koda, te omogućuje jednostavno i brzo plaćanje računa telekomunikacijskih usluga, a imat će i funkcionalnost kupovine pre-paid bonova za mobilno telefoniranje. Očekuje se kako će njihova instalacija u poslovnicama Crnogorskog Telekoma uvelike pospješiti i pojednostaviti proces naplate računa.

Instalacija prvih 11 uređaja na crnogorskom tržištu rezultat je suradnje tvrtke Quam i Combisa na područja automatizacije samouslužnih transakcija. Rješenje koje je implementirano uspješno je već primijenjeno i u Hrvatskoj, ističu iz Combisa.

“U Combisu smo jako zadovoljni što smo uspješno plasirali rješenje iz spektra naših samouslužnih uređaja na regionalno tržište. Ovaj proces je zasigurno značajan za korisnike koji će u poslovnicama Crnogorskog Telekoma koristiti nove funkcionalnosti Platomata. Osim toga, Combis svojim primjerom pokazuje kako se uspješnim domaćim proizvodom, kakav je Quam platomat, te kvalitetnim i sveobuhvatnim pristupom procesu poboljšanja poslovnih modela direktnog plaćanja može uspješno konkurirati i u regiji”, rekao je direktor Sektora direktnog bankarstva u Combisu Alan Šembera. Inače, Combis, osim same instalacije, pruža i podršku u logistici te u post-prodajnom održavanju svih jedinica.

(pd)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve