Inin kerozin s cijenom višom od 740 dolara po toni među najskupljima je u Europi pa Croatia Airlines zahtijeva od Vlade da se i to gorivo stavi pod kontrolu kao što je učinjeno s eurosuperom 95, eurodizelom, a nedavno i s plavim dizelom. Ina u Hrvatskoj jedina prodaje kerozin pa ih u Croatiji Airlinesu ne mogu izbjeći kao dobavljača. Tijekom prošle godine cijena kerozina povećana je gotovo 50 posto, a time su se troškovi za gorivo domaćoj zrakoplovnoj kompaniji povećali čak 100 milijuna kuna. U Amsterdamu je kerozin jeftiniji 44 dolara po toni (kao i Frankfurtu), u Barceloni 21 dolar, u Bruxellesu 37, u Kölnu 23 dolara po toni, pa u Croatiji Airlinesu pretpostavljaju da je, među ostalim, razlog skupa kerozina u Hrvatskoj Inina marža. Premda kerozin kupuju i u inozemstvu, u Croatiji Airlinesu tvrde da ga zbog tehničkih razloga moraju kupovati u Hrvatskoj jer u spremnik zrakoplova stane 12 tona goriva, a u satu letenja potroše se dvije tone. Unatoč skupom gorivu, Croatia Airlines snizila je cijene karata zbog konkurencije niskotarifnih prijevoznika koji nisu u njihovu rangu, ali im hrvatsko tržište postaje vrlo zanimljivo.
(Večernji list)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu