Brza cesta od Solina do Klisa gradi se već 23 godine, odnosno metar dnevno

VIJESTI 2.7.2012. 11:00 Poslovni dnevnik

Kad je prije 13 godina u promet napokon puštena brza cesta Solin-Klis, čija je izgradnja započela 1989. godine, tadašnji je premijer - Zlatko Mateša - izjavio kako je ta prometnica trebala biti izgrađena već 20 godina ranije. Danas, čak 23 godine nakon otvaranja gradilišta, jedina kvalitetna poveznica Splita sa zaleđem i u međuvremenu izgrađenim autocestovnim čvorom u Dugopolju još uvijek nije u potpunosti završena i pitanje je kada će uopće biti, piše Slobodna Dalmacija.

Predsjednik uprave Hrvatskih cesta, Edo Kos, prije nekoliko dana u Dubrovniku je najavio kako će radovi uskoro biti nastavljeni, nakon što su se radnici “Konstruktor-inženjeringa” povukli s trase zbog poslovnih problema. Kos je poručio kako nove odgode završetka izgradnje ne bi smjelo biti, iako nije precizirao kada bi prva vozila nesmetano mogla krenuti novim dijelom prometnice koji je trebao biti otvoren krajem 2010. godine.

Ta se brza cesta, duga oko 8000 metara, gradi već 23 godine, odnosno oko 8400 dana ili tempom od jednog metra dnevno. Upravo u aktualnim turisitčkim špicama do izražaja dolaze problemi s kritičnim točkama na kojima se vozila iz dvaju trakova prebacuju u jedan, kao što je to na Jadranskoj magistrali kraj skretanja za Kaštel Gomolicu i pokraj čvora Klis Grlo. Dovoljno je da se tu nađe samo jedan kamion ili manje iskusan vozač i na toj nizbrdici “brze” ceste mogla bi se stvoriti i kilometarska kolona.

(pd)

  1. Ključne riječi
  2. Hrvatske ceste
  3. KNST (Konstruktor d.d.)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh