Bračko vino Stina ima najbolju ambalažu u Europi i treću na svijetu

Autor: Poslovni.hr , 07. lipanj 2012. u 12:35

Iako je tek izašlo na tržište, bračko vino Stina niže uspjehe kako za kvalitetu tako i za svoju komunikaciju na tržištu te se već počinje distribuirati u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a priznanja stižu iz Londona, New Yorka i Helsinkija.



Izvor: bluesunhotels.com

Bračko vino Stina ovih je dana osvojilo zlato na natjecanju European Design Awards u Helsinkiju. To je već sedma nagrada ovom jedinstvenom hrvatskom vinski brandu, premda je tek nedavno izašao na tržište. Osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi, Stina je prije samo mjesec dana ovjenčana i broncom na prestižnom svjetskom natjecanju Art Directors Club. Također, Stinin pošip je treće najbolje ocijenjeno bijelo vino prema The Wine Gang na nedavno održanom sajmu London International Wine Fair, zadobivši time interes britanskih distributera, a vino je već prisutno i na njemačkom tržištu. Stina je i nositelj titulenajbolje ambalaže hrvatskog proizvoda/serije – vina na ovogodišnjem Cropacku, te nagrade za Najinspirativniju ideju i Najbolji art direction na ovogodišnjoj IdejiX, natjecanju koje ocjenjuje najbolje od tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Stina je vino od autentičnih sorti pošip, plavac mali i vugava. Poznati hrvatski vinski kritičar Saša Špiranac o Stininom pošipu kaže: “Bogato vino atraktivna i intenzivna mirisa te izvanredno ugodna i kompleksna okusa. Kremast i pun u ustima, ali istovremeno svjež, sočan i dugotrajne voćnosti koja se proteže od prvog dojma do završnog retrookusa”. Kako bi kvalitetan proizvod imao jednako kvalitetnu komunikaciju, proizvođač se za ime, brandiranje i dizajn ambalaže obratio agencijama Brandoctor i Bruketa&Žinić OM, koji su vinu dali jedinstven branding i dizajn kakav će ga istaknuti među ostalima. Anja Bauer Minkara, brand konzultantica iz Brandoctora kaže: “U posljednje vrijeme se puno priča o brandiranju hrvatskih vina. Iako ima puno teorija, stvari su jednostavne i jasne: da bi te netko primijetio moraš imati jedinstvenu priču ispričanu na zanimljiv način. A mi vjerujemo da iza svakog dobrog hrvatskog vina stoji stvarna, zanimljiva priča koja čeka da bude ispričana.”

Da se radi o ispravnom razmišljanju potvrđuje i činjenica da se o Stini piše u svjetskim medijima i to samo zahvaljujućiambalaži koja je na kreativan način ispričala Stininu priču. Potvrda tog pristupa su i ove nagrade. A koja je Stinina priča? Otok Brač poznat je po prekrasnoj prirodi i snježno bijelom kamenu. Otok i njegov kamen oduvijek su bili izvor inspiracije mnogim kiparima, pjesnicima, slikarima i književnicima. Poput otoka Brača, vino Stina inspirira svakoga tko ga kuša. Stina etiketa je prazna i otvorena za svačiju kreativnost – i po tome je originalna na svjetskom tržištu.

Ana Andabak iz tima Stina vina kaže: “Podrum Bol u kojem se proizvodi Stina, izgrađen je 1903. godine, a vino iz ovog podruma prvu je zlatnu medalju dobilo još davne 1909. godine. Uložili smo puno sredstava, strpljena i znanja daponovno podignemo proizvodnju na vrhunski nivo. A što se tiče promocije, vjerovali smo da se malim, ali pametnim ulaganjem, naša priča može čuti daleko izvan granica Hrvatske. Stižu nam prvi signali da smo na dobrom putu!”

Ivica Kovačević iz tima Stina vina kaže: “Pedeset posto posjetitelja na sajmu vina u Londonu zaustavilo se na našem štandu zaintrigirano vinskom etiketom, nakon čega su ga degustirali, da bi na kraju vino završilo kao treće najbolje ocijenjeno bijelo vino na sajmu.” Hrvatsko vino Stina se dobitkom međunarodnih nagrada u Helsinkiju i New Yorku našlo u društvu vrhunskih svjetskih brandova kao što su Google, New York Times Magazine, BMW, Deutsche Bank, IBM, Samsonite, Land Rover, Daimler, Lady Gaga i drugi.

European Design Awards su godišnje nagrade koje, kao što im ime govori, nagrađujuprojekte grafičkog dizajna, ilustracije i multimedijalnog dizajna na prodručju Europe. Nagrada se temelji na suradnji 14 prestižnih stručnih časopisa čiji predstavnici čine žiri, a oni su: 2+3D (Poljska), Design Austria, Design Week (Velika Britanija), +design (Grčka), Elephant (međunarodni), étapes: (Francuska), Grafik Tasarim (Turska), idpure (Švicarska), KAK (Rusija), Novum (Njemačka), Progetto Grafico (Italija), TYPO (Češka), Visual (Španjolska), BNO Vormberichten (Nizozemska).

Art Directors Club je jedna od vodećih organizacija za integrirane marketinške komunikacije i prvi međunarodni kreativni kolektiv takve vrste. Osnovan je u New Yorku 1920. godine s ciljem podizanja kvalitete kreativnih vizualnih komunikacija i povezivanja profesionalaca s tog područja iz cijeloga svijeta. Članovi ADC-a među vodećim su stručnjacima iz područja oglašavanja, dizajna i digitalnih komunikacija.

(pd)

Komentari (3)
Pogledajte sve

Bravo bračani!!
Dosta je bilo rinfuzne prodaje vina u Kanadu i Kaliforniju gdje su se brački i korčulanski bijeli pošip i vugava te zinfandel prepunjavaliu buke i klasične boce vina.
Eto nam nagrada, pokažite sada nam količine godišnje i izvozne kvote, svi porez plaćamo…

Poanta je u kršenju propisa o deklaraciji proizvoda / Pravilnik o označavanju vina sa geografskim
porijeklom ,/ i ostalih propisa o označavanju proizvoda. / Količina, alkohol,način čuvanja itd.itd…
To pokažite kako je , TO BRUKETA izbjegao ??? To su ugravirali na boce?
Dizajn naljepnice je o.k. kad malo pogledate države oko nas, Italija npr. ima senzacionalan dizajn
naljepnica za boce…

Bemti bačve! Pokažite naljepnicu / nagrađenu oznaku vina-brand/

New Report

Close