B.net započeo sa komercijalnim radom

Operativni direktor B.neta Željko Batistić očekuje da će novim ulaganjima i uslugama vrlo brzo postati drugi ili treći hrvatski telekom operater po broju korisnika, tim više što imaju vlastitu infrastrukturu i ne ovise o HT-u

Na hrvatskom telekom tržištu danas je s komercijalnim radom počela nova tvrtka B.net Hrvatska, nastala ovogodišnjim spajanjem dva vodeća hrvatska kabelska operatera DCM-a i Adriatic kabela, koja u idućih godinu dana u razvoj mreže i usluga planira uložiti 10 milijuna eura. Nova tvrtka i njeni planovi predstavljeni su na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, pri čemu je vodstvo tvrtke najavilo da će nuditi cjelovite telekomunikacijske usluge odnosno Internet, telefoniju i televizijski program. Navedeni iznos ulaganja planiraju utrošiti u proširenje i modernizaciju vlastite kabelske mreže u Hrvatskoj, putem koje sada njihove usluge koristi 90 tisuća korisnika u sedam hrvatskih gradova. Do kraja ovog mjeseca korisnicima će ponuditi nove TV programe, dok do kraja listopada planiraju uvođenje tzv. dual i triple play paketa odnosno usluga koje objedinjuju kabelsku TV, širokopojasni Internet i telefoniju. Naznačili su i da će po cijenama biti povoljniji od konkurencije. Operativni direktor B.neta Željko Batistić očekuje da će novim ulaganjima i uslugama vrlo brzo postati drugi ili treći hrvatski telekom operater po broju korisnika, tim više što imaju vlastitu infrastrukturu i ne ovise o HT-u. Na novinarski upit Batistić je komentirao i problematiku vlasništva nad DTK mrežom u Hrvatskoj (distribucijsko telekomunikacijski kanali) kazavši kako očekuje brzo rješavanje toga problema, kao i da zbog zaštite tržišnog natjecanja ne bi bilo dobro da to ostane u vlasništvu samo jednog operatera.
Tvrtka B.net Hrvatska zapošljava 150 djelatnika, a osnovao ju je austrijski koncern Bewag iz Gradišća, koji je u travnju ove godine za 55 milijuna eura kupio tvrtke DCM i Adriatic kabel. Pojašnjavajući danas razloge te kupnje predsjednik Uprave Bewaga Hans Lukits istaknuo je potencijal hrvatskog telekomunikacijskog tržišta posebno u segmentu širokopojasnih usluga. U tom smislu očekuje i uspješnost poslovanja tvrtke B.neta Hrvatska, a posebno za dvije od tri godine kada Hrvatska, kako je kazao, pristupi EU.
(Hina)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve