Autocommerce očekuje rast prodaje od 30 posto

Autor: Poslovni.hr , 31. svibanj 2012. u 12:00

Unatoč nastavku pada prodaje automobila na domaćem tržištu, Autocommerce Hrvatska ove godine bilježi pozitivne rezultate u prodaji najznačajnijih brandova u svojoj ponudi – Fiata, Alfa Romea, Lancie i Jeepa, priopćeno je iz Autocommercea.

Za rast prodaje najzaslužniji su novi modeli automobila koji prate novu razvojnu filozofiju grupacije Fiat, a koja kombinira američke i talijanske inženjerske i dizajnerske elemente marki automobila u vlasništvu Fiata. Rezultat novog koncepta su i u Hrvatskoj vrlo popularni, pokazuju prvi prodajni rezultati, Fiat Freemont, Lancia Voyager i Jeep Grand Cherokee, ističe se u priopćenju.

“U Autocommerceu Hrvatska ove godine očekujemo rast prodaje od čak 30 posto, a naši prodajni rezultati u prvih 5 mjeseci potvrđuju opravdanost takvih optimističnih očekivanja. Uspješnim restrukturiranjem poslovanja prilagodili smo se promjeni na domaćem tržištu, značajno smo ojačali prodajnu i servisnu mrežu i pripremili se za dolazak velikog broja novih modela automobila koji dolaze iz tvornica grupacije Fiat. Naša najveća snaga su velik raspon brendova i modela automobila koje imamo u ponudi, a koji su kako karakteristikama tako i prodajnom cijenom i niskim troškovima održavanja prilagođeni željama i kupovnoj moći domaćih kupaca, zatim produžena garancija, odlični uvjeti financiranja i na kraju veliki broj prodajnih i servisnih centara u svim gradovima diljem Hrvatske”, izjavio je Tomislav Čizmić, direktor Autocommercea Hrvatska.

Autocommerce Hrvatska u svom prodajnom portfelju ima sve brendove u vlasništvu Fiat grupe, a to su Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Chrysler, Jeep, Dodge, Ferrari, Maserati i Fiat Professional vozila. Autocommerce Hrvatska je od 1999. godine uvoznik svih brendova Fiat grupacije za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu.

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close