Andrew Keen najveća zvijezda ovogodišnjeg Weekend Media Festivala

Autor: Saša Vejnović , 28. srpanj 2010. u 18:05

U programu ovogodišnjeg WMF-a naći će se poslastica za svakog čovjeka iz medijskog i komunikacijskog biznisa

Andrew Keen bit će vjerojatno najveća zvijezda ovogodišnjeg, trećeg po redu, Weekend Media Festivala koji će se održati u Rovinju od 23. do 25. rujna.

Riječ je o velikom medijskom stručnjaku, ali i žestokom kritičaru interneta za kojeg smatra da se iskorištava za najniže strasti. No u programu ovogodišnjeg WMF-a naći će se poslastica za svakog čovjeka iz medijskog i komunikacijskog biznisa, moglo bi se zaključiti iz prvih najava programa koje su novinarima u srijedu predstavili Tomo Ricov, direktor WMF-a i Mia Pećina, programska direktorica.

“Svjedoci smo da se situacija u medijima u posljednje vrijeme drastično mijenja, a tu je još i kriza. Zbog svega toga je potrebno da se na jednom mjestu okupe stručnjaci i profesionalci”, kaže Ricov, dodajući da su najave posjećenosti ovogodišnjeg festivala jako dobre. U prilog im ide i to što su ranijih godina ugostili vrlo zvučna imena iz svjetskog medijskog biznisa, pa im je danas znatno lakše dobiti za sudionike velike svjetske medijske zvijezde.

Jedan od njih je svakako i Pete Radovich, kreativni direktor sportskog programa CBS-a, koji je dosad osvojio čak 18 nagrada Emmy. Između ostalog je i producent Super Bowla, najgledanijeg sportskog događaja na svijetu, i bit će zanimljivo čuti njegove kritike na račun koncepcije sportskih programa na televizijama u regiji. Michael Keferl, predsjednik agencije za istraživanje tržišnih trendova CScout iz Tokija, koji bi sa sobom trebao donijeti i mnoštvo “gadgeta” uobičajenih u Japanu, ali prilično nepoznatih u ovom dijelu Europe.

Radio će biti jedna od zastupljenijih tema ovogodišnjeg WMF-a, a posebno će se analizirati jutarnji programi regionalnih radiostanica. Zanimljiva bi se rasprava trebala dogoditi i na panelu o digitalizaciji televizije, između ostalog i zbog toga što će okupiti sedam-osam direktora javnih i komercijalnih televizija iz regije.

Među novostima ovogodišnjeg festivala je i dodatna, treća dvorana u kojoj će se održavati razne prezentacije, ali i radionice nazvane “fight club”, na kojima se očekuju žustre i dinamične rasprave.

Lanjski WMF okupio je oko 2500 sudionika iz medijskog, komunikacijskog i oglašivačkog biznisa, a reakcije na taj mladi, ali izuzetno uspješan i hvaljen festival bile su odlične. Stoga se nitko neće začuditi bude li ove godine još više sudionika.

Komentirajte prvi

New Report

Close