Andrew Keen najveća zvijezda ovogodišnjeg Weekend Media Festivala

U programu ovogodišnjeg WMF-a naći će se poslastica za svakog čovjeka iz medijskog i komunikacijskog biznisa

Andrew Keen bit će vjerojatno najveća zvijezda ovogodišnjeg, trećeg po redu, Weekend Media Festivala koji će se održati u Rovinju od 23. do 25. rujna.

Riječ je o velikom medijskom stručnjaku, ali i žestokom kritičaru interneta za kojeg smatra da se iskorištava za najniže strasti. No u programu ovogodišnjeg WMF-a naći će se poslastica za svakog čovjeka iz medijskog i komunikacijskog biznisa, moglo bi se zaključiti iz prvih najava programa koje su novinarima u srijedu predstavili Tomo Ricov, direktor WMF-a i Mia Pećina, programska direktorica.

“Svjedoci smo da se situacija u medijima u posljednje vrijeme drastično mijenja, a tu je još i kriza. Zbog svega toga je potrebno da se na jednom mjestu okupe stručnjaci i profesionalci”, kaže Ricov, dodajući da su najave posjećenosti ovogodišnjeg festivala jako dobre. U prilog im ide i to što su ranijih godina ugostili vrlo zvučna imena iz svjetskog medijskog biznisa, pa im je danas znatno lakše dobiti za sudionike velike svjetske medijske zvijezde.

Jedan od njih je svakako i Pete Radovich, kreativni direktor sportskog programa CBS-a, koji je dosad osvojio čak 18 nagrada Emmy. Između ostalog je i producent Super Bowla, najgledanijeg sportskog događaja na svijetu, i bit će zanimljivo čuti njegove kritike na račun koncepcije sportskih programa na televizijama u regiji. Michael Keferl, predsjednik agencije za istraživanje tržišnih trendova CScout iz Tokija, koji bi sa sobom trebao donijeti i mnoštvo “gadgeta” uobičajenih u Japanu, ali prilično nepoznatih u ovom dijelu Europe.

Radio će biti jedna od zastupljenijih tema ovogodišnjeg WMF-a, a posebno će se analizirati jutarnji programi regionalnih radiostanica. Zanimljiva bi se rasprava trebala dogoditi i na panelu o digitalizaciji televizije, između ostalog i zbog toga što će okupiti sedam-osam direktora javnih i komercijalnih televizija iz regije.

Među novostima ovogodišnjeg festivala je i dodatna, treća dvorana u kojoj će se održavati razne prezentacije, ali i radionice nazvane “fight club”, na kojima se očekuju žustre i dinamične rasprave.

Lanjski WMF okupio je oko 2500 sudionika iz medijskog, komunikacijskog i oglašivačkog biznisa, a reakcije na taj mladi, ali izuzetno uspješan i hvaljen festival bile su odlične. Stoga se nitko neće začuditi bude li ove godine još više sudionika.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!