Ana Rucner snima za HTZ. Opet.

Hrvatska turistička zajednica očito je zaključila da se s Anom Rucner ne može pogriješiti, pa je atraktivnu čelisticu angažirala ponovno, ovoga puta za snimanje filma o ljepotama Istre.

Snimanje koje je završilo prošlog tjedna odvijalo se na više od 20 lokacija, režiju i scenarij potpisuje Kras Gančev, snimatelj je Radislav Jovanov Gonzo. Autor glazbenog aranžmana je Tomas Burić koji je kompilirao tradicionalne istarske melodije, koristeći osim klasičnih instrumenata, i za Istru tipične roženice, mih i šurle. Rucner je glazbena producentica filma, ali i glavna izvođačica koja gledatelje vodi po najvećem hrvatskom poluotoku. Kako pojašnjavaju u HTZ-u, u filmu koji traje tri i pol minute nastojale su se dočarati ljepote istarske obale i unutrašnjosti, ali i bogatstvo eno-gastronomske ponude te gostoljubivost i toplina Istrana. U spot su tako ušli istarski kažuni, autohtona jela s tartufima, vina, krajolici, plaže, a okosnica filma je ono što gosta učvršćuje u odluci da se vrati na destinaciju, srdačnost domaćina. Voditeljica Službe za izdavaštvo Hrvatske turističke zajednice Slavija Jačan Obratov, objašnjava da se Istri željelo pristupiti na drugačiji način.

„Naglasak je na emociji i doživljaju koje okruženje izaziva kod posjetitelja, a da bismo to postigli, morali smo prijeći Istru uzduž i poprijeko te prikazati istovremeno i posebnosti regije i toplinu ljudi kakva se rijetko gdje susreće. To je ono zbog čega se turisti Istri rado vraćaju.“ , kaže Jačan Obratov. Svečanu premijeru film će doživjeti 7. srpnja na turniru Vegeta Croatia Open u Umagu, a za potrebe turističke promidžbe diljem svijeta od kadrova iz filma bit će priređeni i atraktivni spotovi u trajanju od 20 i 30 sekundi.

Inače, Ana Rucner postala je svojevrstan zaštitni znak Hrvatske turističke zajednice, a nakon “Zagreb, Zagreb”, Linđa”, „Ode radosti” i „Romance za dvoje, ovo je peti spot Ane Rucnet u produkciji HTZ-a. U angažmanu Hrvatske turističke zajednice, Ana je nastupila u gradovima diljem svijeta na manifestacijama kao što su Hrvatski turistički dan, konferencijama turističkih udruženja poput Američkog udruženja turoperatora i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora, pa do poslovnih radionica, sajmova, svečanih dodjela turističkih oskara TUI inside, kao i na svečanoj dodjeli Hrvatske turističke nagrade i Zlatne penkale Hrvatske turističke zajednice. U sklopu tih angažmana, Ana je gostovala s predstavnicima HTZ u Izraelu, Kini, Norveškoj, Italiji, Indiji, Australiji, SAD, Japanu, Turskoj, Belgiji, Češkoj, Francuskoj, Španjolskoj, Rusiji i drugim zemljama. Spotovi su dobili brojne nagrade, uključujući i turistički ‘Oskar’ svjetskog turističkog sajma u Berlinu, Das Goldene stadttor" a odu radosti i Mjesečevu sonatu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve