Allianz Arena - odredište europske nogometne elite

U subotu, 19. svibnja najbolje od europskog nogometa preselit će se u Allianz Arenu, gdje će sve oči biti uprte u finale jednog od najprestižnijih nogometnih klupskih natjecanja između nogometaša FC Bayerna i Chelsea.

Kao osnivački partner kultne Arene, Allianz je ponudio svim nogometnim fanovima ekskluzivan uvid iza pozornice kako bi uživali u najvećoj nogometnoj noći ove godine.

Kultni stadion poznat je po osvijetljenom vanjskom pročelju koje izgleda poput jastuka te mijenja boje u crvenu, plavu ili bijelu, ovisno o tome tko u tom trenutku igra. Allianz je odigrao ključnu ulogu u razvoju Arene, sa svojim istraživačkim laboratorijem, Allianzovim centrom za tehnologiju (AZT), tako što je proveo sve testove otpornosti na vanjskim materijalima. Bile su potrebne tri godine da se izgradi Allianz Arena, a od svog službenog otvorenja 31. svibnja 2005., Arena je ugostila oko 15 milijuna navijača i preko 300 nogometnih utakmica - uključujući utakmicu otvorenja i polufinala Svjetskog nogometnog prvenstva 2006. godine. 66 000 gledatelja prisustvovalo je na svakoj većoj utakmici.

Navijači mogu virtualno kročiti na stadion preko aplikacije Football for Life putem Facebook stranice i web stranice, www.football-for-life.com, omogućujući svima da Allianz Arena bude njihovo odredište bez obzira na kojem dijelu svijeta se nalaze. Interaktivna 360panoramska tura vodi navijače u svlačionice, kroz tunel pa sve do travnjaka - jednakim putem kojim će najbolji europski igrači proći i ove subote.

Isto tako, napravljena su četiri različita grafikona koji ilustriraju unutrašnji izgled ovog modernog stadiona, sve od dužine, širine i debljine travnjaka do ekološki povoljne vanjske rasvjete, pa čak i broj prodanih kobasica tijekom jedne utakmice. Prikazan je kratak film koji istražuje Arenu iznutra i izvana dajući navijačima jedinstven pogled na stadion koji će ovaj vikend ugostiti najbolje nogometaše Europe.

“Nitko ne poznaje bolje Allianz Arenu od samog Allianza stoga smo jako ponosni što taj svjetski poznati nogometni stadion nosi ime upravo po nama” kaže Christian Deuringer, direktor Globalnog Brand Menadžmenta Allianza SE. Allianz, jedan od vodećih svjetskih osiguratelja i pružatelja financijskih usluga, svoj glavni ured smjestio je upravo u Münchenu.

Fanovi također mogu posjetiti Facebook stranicu Football for life te ostaviti svoje komentare kao i korisne savjete igračima i timovima tijekom njihovih priprema za finale.

“Nogomet je međunarodni jezik kojim se koriste ljudi diljem svijeta” kaže Christian Deuringer. “Veselimo se što ćemo dijeliti naše znanje s fanovima širom svijeta te ih ugostiti 19. svibnja na ovom velikom stadionu i u Münchenu. ”

(pd)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve