U godinu dana koliko postoji, e-poslovnica Zagrebačke banke imala je promet od 32.000 klijenata.
Toliko je korisnika internetskog bankarstva iskoristilo izravan pristup bankarima, savjetovanje, ugovaranje i realiziranje transakcija bez fizičkog odlaska u banku. Time se popela među prvih 20 poslovnica u Hrvatskoj po posjećenosti. Broj aktivnih korisnika internetskog bankarstva u Hrvatskoj lani je činio 18 posto ukupog broja klijenata, a u Zabi se popeo na 24 posto. Čak polovica kontakata odnosi se na konverzaciju "chatom", 22 posto telefonom, a 16 posto e-mailom, dok se samo dva posto klijenata odlučilo na video-kontakt.
Iako je dostupna 24 sata dnevno, najviše je posjećena oko podne i između 16 i 18 sati. Teme su mahom vezane uz transakcije, servise, kartice i kredite. Članica uprave Zabe Daniela Roguljić Novak napomenula je da se čak 64 posto hrvatskog stanovništva starijeg od 15 godina služi internetom, a kada je posrijedi dobna struktura klijenata e-poslovnice, 55 posto ih je staro između 35 i 54 godine, 15 posto između 55 i 64, a pet posto je starije od 65 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu