Prepaid kartice za online kupnju na kioscima Tiska

Autor: Ana Blašković , 16. rujan 2012. u 22:00

Suradnjom s Agrokorom austrijska grupa osigurala je snažnu i široku distribuciju, no financijske detalje ne otkriva nijedna strana

U borbi za dio kartičarskog kolača bankama i velikim kartičnim kućama stigla je konkurencija. Nekoliko mjeseci nakon najave austrijska Paysafecard grupa ušla je na tržište u strateškoj suradnji s Agrokorom. Tako putem Tiska Paysafecard distribuira svoju prepaid bon karticu kojom cilja isključivo na internetska plaćanja. Kartica nije vezana za račun u banci već funkcionira poput GSM bonova što znači da se u transakcijama nigdje ne spominju osobni podaci korisnika ni podaci s kreditnih kartica. Kupnjom kartice, odnosno vaučera od 50, 100, 200 ili 500 kuna, korisnik dobiva jednokratni kod sa 16 znamenaka koji služi za autorizaciju online plaćanja na stranicama koje podržavaju Paysafecard.

Neograničen ugovor
“Izdavanje e-novca standardizirano je unutar EU, a izvan Unije zakonski okvir često je različit od zemlje do zemlje. Zato smo zadovoljni da je Hrvatska regulirala izdavanje e-novca i da ovdje možemo lansirati svoj proizvod”, rekao je čelnik grupe Michael Mueller. Suradnjom s Agrokorom austrijska grupa osigurala je snažnu i široku distribuciju putem mreže od 1500 kioska Tiska. O suradnji s Agrokorom u Paysafecardu bili su spremni tek otkriti da “ugovor nema ni vremensko ni ograničenje iznosa”. U Agrokoru su nam potvrdili suradnju te kažu da je zasad Tisak samo distribucijska platforma. U prva tri mjeseca ove godine platnim karticama “popeglano” je više od 15 milijardi kuna, podaci su HNB-a. Najviše prometa, 13,6 milijardi kuna obavljeno je debitnim karticama vezanim za tekuće račune građana. Internetske transakcije do ožujka dosegnule su vrijednost 177,3 milijuna kuna, popularnost online plaćanja rapidno raste iz godine u godinu kako raste i dostupnost prizvoda i usluga.

Ciljani udio ne otkrivaju
Na koliki tržišni udio ciljaju u Paysafecardu zasad ne žele otkrivati. “Trenutačno još radimo na integriranju ‘web-trgovina’ i daljnjem ojačavaju disribucijske mreže. Taj proces obično traje od šest do 12 mjeseci. Premda je Hrvatska novo tržište, već sad vidimo dobar razvoj, no zasad nismo u mogućnosti procijeniti ciljani tržišni udio”, rekli su Poslovnom dnevniku u bečkom sjedištu kompanije. Prepaid kartice na domaćem tržištu koriste se od 2002., no njihov udio u ukupnim transakcijama je relativno zanemariv. Većina banaka koje izdaju prepaid kartice ponudu su ograničile uglavnom na poklon kartice, no ni one ne garantiraju anonimnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close