Kreditne kartice uz koje živite kao James Bond

Autor: Tomislav Tadić , 27. travanj 2010. u 22:00

Iako bogati klijenti potroše samo 4% ukupnog prometa na karticama, banke im nude razne pogodnosti

Zbog visoke nezaposlenosti i povećanju broja osobnih bankrota, i banke koje se bave karičarskim biznisom trpe gubitke.

No ne gube nadu – bogataši vole ‘plastiku’ a banke se trude motivirati ih da troše nudeći im elitne kartice koje im omogućuju ekskluzivne priviliegije o kojima obični smrtnici s karticama mogu samo sanjati. Godišnje članarine su im estronomske a da bi bili klijent trebate potrošiti bar 250.000 američkih dolara., no s njom možete odmah unajmiti privatni avion, rezervirati jahtu ili upasti u VIP ložu utrke Formule 1 u Monacu. I dizajn karitca je ekskluzivan: načinjene su od titana ili grafita s dijamantnim čipom. Mada, prava je istina da bogati troše manje od običnih korisnika. Prema podacima Tower Groupa, taj 1% bogatih (čini ih 2 milijuna kućanstava koji imaju prihode veće od milijuna dolara) potroše samo 4% ukupne sume kartičnog poslovanja. No, banke toliko ih vole da im naplaćuju 12 – 13% kamate na revolving kredite, dok masa običnih vlasnika kartica plaćaju 20%, tvrdi Dennis Moroney, konzultant Tower Groupa. Najprepoznatljivija među je ‘Crna kartica’ American Expressa za koju AmEx sam bira kome će ju ponuditi. U AmExu su tajnoviti u vezi uvjeta koje elitni korisnici trebaju ispuniti, odaju samo da otvaranje računa stoji 5.000 dolara a godišnja članarina 2.5000 dolara. Visa Infinite namijenjena je tržištu van Amerike, i osobne sobare, popuste pri kupovini i za kulturne događaje. U Južnoj Africi vlasnici Visa Infinite kartice s odabranim vinarom obiđu vinske puteve, a britanski mogu koristiti 20% popusta u Covent Garden hotelu. Black Visa kartica, koju nudi Barclays, namijenjena je samo 1% stanovnika Amerike. Citigrup i Bank of America nudi Citi Ultima karticu, za sada samo u Aziji, koja vlasnicima omogućuje da plove na 80 metara dugoj Ferretti jahti, dva dana voze Maseratti ili koriste Bentley sa vozačem.

Komentirajte prvi

New Report

Close