Jadranska banka nestaje, od 1. travnja u strukturi HPB-a

HPB u Šibeniku namjerava otvoriti jedan od najvećih regionalnih centara/Hrvoje Jelavić/PIXSELL HPB u Šibeniku namjerava otvoriti jedan od najvećih regionalnih centara/Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Dionice šibenske banke prestaju postojati, a na HPB se prenosi cjelokupna imovina, prava i obveze.

S proljećem šibenska Jadranska banka odlazi u povijest. Kako su priopćili u srijedu, Hrvatska poštanska banka (HPB) i Jadranska banka (JABA) sklopile su u utorak ugovor o pripajanju, kojim je usuglašeno da se pripajanje provede do 1. travnja ove godine.

Bez povećanja kapitala 
S obzirom na to da je HPB jedini dioničar Jadranske banke pripajanje se, u skladu sa Zakonom o trgovačkim društvima, provodi bez povećanja temeljnog kapitala i zamjene dionica. Tako će dionice Jadranske banke koje drži HPB prestati postojati danom upisa pripajanja u sudski registar te će na HPB biti prenesena cjelokupna imovina, obveze i prava Jadranske banke danom upisa pripajanja u sudski registar, objašnjava se u priopćenju. 

 

4,75 milijuna

dionica Jadranske banke drži HPB kao jedini vlasnik

"Kupnja i pripajanje Jadranske banke iznimno su važni za nastavak jačanja najveće banke u hrvatskom vlasništvu. HPB prema planovima u Šibeniku otvara jedan od svojih najvećih regionalnih centara iz kojeg će voditi poslovanje u Šibensko-kninskoj županiji", zaključuje se u priopćenju te domaće banke. Iz HPB-a su o potpisivanju ugovora o pripajanju izvijestili i putem Zagrebačke burze, navodeći pritom da je u utorak HPB taj ugovor predao u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, a Jadranska banka Trgovačkom sudu u Zadru - stalna služba u Šibeniku.

Značajna kupnja
Inače, početkom srpnja prošle godine Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka (DAB) i HPB su potpisali ugovor o prodaji 4,75 milijuna dionica Jadranske banke, čime je HPB postao jedini vlasnik te banke sa sjedištem u Šibeniku. Predsjednik Uprave HPB-a Tomislav Vuić tom je prigodom poručio da im je ta kupnja značajna zbog tržišta u Dalmaciji gdje žele biti jače prisutni, ali i da dokažu da osim organskog rasta mogu rasti i akvizicijama. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!