Gužva na tržištu autoosiguranja, dio kolača uzet će Adriatic Slovenica

Autor: Božica Babić , 16. ožujak 2015. u 22:00
Imamo najmanji prosjek autopolica po osiguravatelju unutar Europske unije/FOTOLIA

Adriatic Slovenica ovdje posluje od 2008. preko društva KD životno osiguranje, koje postaje podružnica matične tvrtke. Prodavat će police putem interneta

Skupini 14 osiguravatelja što tržištu nude obvezna i kasko osiguranja za motorna vozila uskoro stiže novi konkurent – Adriatic Slovenica (AS), društvo sa sjedištem u Kopru. Hrvatska agencija za nadzor financijskog tržišta (Hanfa) dala je AS-u dopusnicu za pokretanje biznisa u RH, i to dvostruku, jednu za matičnu kompaniju iz Kopra i drugu za istoimenu podružnicu sa sjedištem u Zagrebu.

Adriatic Slovenica nije nepoznato ime u Hrvatskoj, ovdje posluje od 2008. preko društva KD životno osiguranje, koje sada postaje podružnica matične tvrtke. Iz sjedišta AS-a potvrdili su nam širenje djelatnosti u Hrvatskoj.

Brend Wiz osiguranja 
U svibnju 2012. na matičnom su tržištu, navode, plasirali brend Wiz osiguranja kroz online prodaju auto osiguranja, a 2014. ponudu su proširili i na zdravstveno osiguranje. U budućnosti očekuju trend rasta u online prodaji osiguranja diljem Europe, uključujući i Sloveniju i Hrvatsku. U skladu s poslovnom politikom i strategijom Adriatic Slovenice, cilj je, ističu, ojačati pozicije uključujući i prijenos dobre prakse, odnosno internetsku prodaju osiguranja u RH. Dakako, pojašnjavaju, poštujući smjernice EU te slovensko i hrvatsko zakonodavstvo. Wiz, naglašavaju, omogućuje sigurno, ekonomično, pouzdano i inovativno sklapanje osiguranja sukladno današnjem dinamičnom stilu života.

U 2014. zabilježili su, ističu, gotovo 140.000 posjetitelja na web stranici i prodali više od 4000 polica autoosiguranja i dopunskog zdravstvenog osiguranja. Adriatic Slovenica zapošljava 1050 radnika, u 2013. premija je iznosila 306 milijuna eura, s udjelom 15,5% drži drugu poziciju na listi konkurencije. Glavnina ili 137 milijuna ugovorena je na neživotnim osiguranjima, od toga 85,5 milijuna otpada na auto osiguranja, a 113 milijuna eura premija je na zdravstvenim osiguranjima dok je na životnim iznosila 57 milijuna eura. KD životno osiguranje u 2014. ugovorilo je 17 milijuna kuna premije uz godišnji rast od 14,7 posto. Ponudom prodaje polica autoosiguranja putem interneta i nije velika novost na hrvatskom tržištu, gdje nekoliko društava godinama ima takav proizvod. 

Visoki troškovi poslovanja
Međutim, nekima među njima nedvojbeno će uzeti dio kolača i time poljuljati aktualne odnose na tržištu ionako prepoznatljivom po najmanjem prosjeku autopolica po jednom osiguravatelju unutar Europske unije, što svjedoči o izuzetno visokoj konkurentnosti na tržištu. Posljedica je da su troškovi poslovanja hrvatskih osiguratelja među najvišima u Europskoj uniji. 

Duga povijest

Slijednici tvrtke dijela CO

Adriatic Slovenica nastala je iz dvaju društava. Adriatic je formiran 1990. Slovenicu je najprije 1996. preuzeo KD Holding iz Ljubljane, koji je većinski paket s 51,2 posto udjela Adriatici prepustio 1999. Kao Adriatic Slovenica počeli su poslovati 29. prosinca 2005. Slovenica je sljednica tvrtke koja je u bivšoj Jugoslaviji bila dio Croatia osiguranja i pokrivala je Sloveniju, kao što je 1967. slovenski Triglav počeo aktivnost u Hrvatskoj. Društvo je prodao Suad Rizvanbegović koji je upravljao Croatijom između 1996. i 2000. godine.
 

Komentari (3)
Pogledajte sve

dark, mislim da se tu radi o prosjeku po svakoj osig. kući…

Police rade retroaktivno ako klijent ima štetu a ako ne nikom ništa.
Tako se pričalo,neznam kako je sad.

Nešto mi tu ne štima:
Hrvatska – 4,3 milijuna stanovnika – 125.000 auto-polica
Slovenija – 2,1 milijun stanovnika – 198.000 auto-polica
Austrija – 8,4 milijuna stanovnika – 238.000 auto-polica
Mađarska – 9,9 miljuna stanovnika – 251.000 auto-polica

Nešto tu opako ne štima …
Ili polica u Sloveniji traje 6 mjeseci, a u Austriji i Mađarskoj jedno 2 do 3 godine 🙂

New Report

Close