Ergo osiguranje najavilo je pojačanje svojih aktivnosti na hrvatskom tržištu, a kako bi se bolje pozicionirali uvode nove proizvode; obvezno autoosiguranje, kasko, osiguranje od nezgode i osiguranje imovine. Najveća je novost da klijenti sami "kreiraju" police; mogu izabrati paket, ali i pokriti samo jedan rizik.
Također, policu mogu ugovoriti i isprintati bilo kad i bilo gdje, kod svoje kuće ili na radnom mjestu na koje im dolazi agent. "U tome smo prvi na tržištu. I u osiguranju motornih vozila imamo što za reći. Naši cjenici su individualizirani, imamo nekoliko parametara za određivanje cijene, koristimo znanja grupe Munich Re, možda sad najjačeg reosiguravateljau svijetu, od njih smo preuzeli "know how" kako procijeniti rizike. Kad smo ulazili hrvatsko tržište, ono nije bilo spremno da primijenimo sve što smo znali. Sad su tek liberalizirani cjenici", istaknuo je Žarko Fatović, predsjednik Uprave Erga Hrvatske.
18mlrd.
eura premijski je prihod Ergo grupe u 2013.
"Na temelju odluke Ergo grupe o strategiji širenja na hrvatskom tržištu, u posljednje vrijeme intenzivno smo radili na razvoju novih proizvoda, poslovnih procesa i formiranju tima koji će provoditi našu novu strategiju. Započeli smo s uvođenjem obveznog automobilskog i kasko osiguranja, osiguranja od nezgode i osiguranja imovine. U skladu s Ergo temeljnim smjernicama i na tragu našeg slogana 'Osigurati znači razumjeti' naši su proizvodi potpuno prilagođeni individualnim potrebama klijenata koji jedino u Ergo osiguranju zaista mogu pojedinačnim odabirom pokrića svoju policu osiguranja kreirati prema svojim potrebama i mogućnostima. U budućnosti će sve aktivnosti našeg društva biti usmjerene prema pružanju što kvalitetnije usluge, razvoju inovativnih osigurateljnih proizvoda i svih prodajnih kanala", istaknuo je Fatović.
Namjera rasta
U kampanju su krenuli s porukom da kod njih nema sitnih slova i ne skrivaju ništa. Ozbiljnost namjera tržišnog rasta pokazali su i kroz obraćanje predstavnika iz matičnog društva: Elisabeth Stadler, predsjednice Uprave Erga Austrije International i Thomasa Schöllkopfa, člana Uprave Ergo Internationala, zaduženog za srednju i istočnu Europu. "Kad ulazimo u neku zemlju, to shvaćamo vrlo ozbiljno i uz dugo planiranje. Cilj nam je uspjeti i u Hrvatskoj", poručio je Schöllkopf, napomenuvši da oni ne posluju "kao hedge fond", nego ostaju dugoročno. Elisabeth Stadler istaknula je da je hrvatski udio osiguranja u BDP-u 3 posto, dok je prosjek EU 7,6 posto. S godišnjom premijom od samo 280 eura po stanovniku u odnosu na 2000 eura u EU, Hrvatsku smatraju tržištem s potencijalom. "I u Hrvatskoj smo dosad, po uzoru na austrijski model, prodavali naše proizvode prije svega putem banko kanala. Jedan od naših strateških ciljeva jest proširiti naše prodajne kanale te na taj način ostati vjerni našem vodećem načelu, ponuditi našim klijentima sve mogućnosti da dođu s nama u kontakt. Nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju i liberalizacije tržišta osiguranja motornih vozila sada je dobar trenutak za jačanje naših aktivnosti u Hrvatskoj", istaknula je Stadler.
Centri u Hrvatskoj
Inače, Ergo je dosad otvorio četiri regionalna centra u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu koji će biti osnova za daljnji razvoj prodajne mreže. Dodatno, Ergo mobilni timovi zastupnika moći će ponuditi i zaključiti police osiguranja i izvan prodajnih mjesta, gdje i kada klijentu bude odgovaralo. Zahvaljujući novom Ergo web-portalu za prodaju osiguranja, zastupnicima je omogućen potpuno automatizirani proces prodaje od početnog razgovora s klijentom do gotove ispisane police osiguranja. Takav pristup omogućuje fleksibilnost prodajnoj mreži, a klijentima blizinu i dostupnost usluge. Kao potpora prodajnim aktivnostima, početkom travnja započela je nacionalna marketinška kampanja čiji je cilj upoznati tržište s ERGO osiguranjem te pozicionirati Ergo kao osigurateljno društvo koje svoj odnos s klijentima temelji na povjerenju. Povjerenje, transparentnost i blizina temeljne su vrijednosti ERGO osiguranja, pri čemu se naglasak stavlja na potrebe klijenata.
O snazi kompanije
U Grupi radi 46.000 ljudi
Ergo grupa jedna je od najvećih osigurateljnih grupacija u Njemačkoj i Europi prisutna u više od 30 zemalja svijeta s najvećim fokusom na Europi i Aziji. Ergo u svojoj ponudi ima širok spektar osiguranja i raznih dodatnih usluga. Na svojem domaćem tržištu u Njemačkoj Ergo se smatra vodećom osigurateljnom grupacijom u svim segmentima, a u Grupi radi oko 46.000 ljudi, bilo kao zaposlenici ili kao samostalni zastupnici. U 2013. Ergo bilježi premijski prihod od 18 milijardi eura te isplaćenih naknada klijentima 17 milijardi eura. Ergo je dio Munich Re grupe, jednog od najvećih svjetskih reosiguratelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu