Domaći Allianz preuzima slovensko tržište od Mađara

Autor: Ana Blašković , 23. srpanj 2018. u 22:01
Allianz biznis u Sloveniji širi na građane te male i srednje tvrtke/Dalibor UrukaloviĆ/PD/PIXSELL

Mađarski Allianz Hungaria Zrt obavijestio je da od 1. srpnja više neće prodavati police osiguranja u Sloveniji.

U sklopu preslagivanja svog poslovanja u regiji, domaće osiguranje Allianz Zagreb preuzima tržište u Sloveniji.

Sve postojeće i buduće osiguranike slovenski Allianz, dosad pod kišobranom mađarskog Allianz Hungaria Zrt, obavijestio je da od 1. srpnja 2018. više neće prodavati police osiguranja, no ispunit će sve preuzete obveze po već zaključenim osiguranjima. 

Širenje poslovanja
Za susjedno tržište bit će zaduženo domaći Allianz koji je u Ljubljani već registrirao podružnicu. "Allianz grupa s ciljem daljnjeg jačanja svoje tržišne pozicije na području središnje i istočne Europe reorganizirala je poslovanje u Sloveniji te je slovenska podružnica sada dio Allianza Zagreb. Njezino sjedište i vodstvo ostaju u Ljubljani, ali će svoje područje rada značajno proširiti", potvrdila nam je Vanja Bzik iz korporativnih komunikacija.

 

2,18 mlrd.

eura premije zaračunali su osiguravatelji u Sloveniji

Objašnjava da je Allianz u Deželi dosad bi usmjeren isključivo na velike korporativne klijente, a ubuduće će poslovanje proširiti i na privatne korisnike te segment malih i srednjih tvrtki. "Kao jedna od vodećih osiguravateljskih tvrtki u svijetu Allianz grupa i u Sloveniji želi ponuditi čitavu paletu svojih proizvoda i usluga kako bi u većoj mjeri iskoristila potencijal slovenskog tržišta te istodobno pridonijela daljnjem razvoju lokalnog tržišta osiguranja ali i gospodarstva u cjelini", kaže.

Lukrativnije od Hrvatske 
O kojem je potencijalu rije ilustrira činjenica da se u Sloveniji godišnje uplati 140 eura premije po stanovniku, a u Hrvatskoj oko 40 eura. Ukupna bruto premija svih osiguravatelja iznosila je 2,18 milijardi eura, 6,2 posto više nego godinu ranije.

Usporedbe radi, osiguravatelji u Hrvatskoj zaračunali su 9,05 milijardi kuna što je oko 1,2 milijarde eura, odnosno čak milijardu manje u Sloveniji. Za razliku od Slovenije, domaći Allianz drugi je najveći igrač na tržištu s više od 12 posto udjela u ukupnoj premiji. Prošle godine prikupio je 1,15 milijardi kuna bruto premije, 30 milijuna kuna više nego prethodne godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close