Čunga lunga na prodaju

Autor: Poslovni.hr , 15. ožujak 2007. u 06:30

Droga Kolinska na rasprodaji se rješava svih brandova koji joj donose premalu dobit

Droga Kolinska, najveće slovenačko prehrambeno preduzeće, nudi na prodaju neke svoje robne marke. Žvakaće gume Čunga-lunga i kakao krem Viki i još neke prodat će najboljem ponuđaču. Paket uključuje marku, recepturu i know-how, no kupac će se sam morati snaći za opremu za proizvodnju. Vrijednost čokoladnog branda i kakao kreme Viki procjenjuje se na 1,2 milijuna eura. Prije dvije godine cjelokupna proizvodnja čokoladnog namaza s logoom indijančića već je preseljena u Prilep, a s makedonskom prehrambenom trtkom Vitaminka potpisan je petogodišnji ugovor. Vrijednost branda octa Salatina te voćnog džema Belsada procijenjena je na 1,1 milijun eura. Marka žvakaćih guma Čunga-lunga mogla bi promijeniti vlasnika za samo 50 tisuća eura. Motivi prodaje sami se nameću. Ti brendovi nisu uspjeli naći svoje mjesto u borbi ni sa stranom ni sa domaćom konkurencijom. U ukupnom prometu Droge Kolinske svaki sudjeluje s manje od pola postotka. Kako objašnjavaju u upravi poduzeća nastalog integracijom Droge i Kolinske u siječnju 2005, odlučili su se usmjeriti samo na najlukrativnije marke koje imaju najveći potencijal za prodor na tržište regije, poput Cockte, Donata Mg, Barcaffea, 1001 Cveta, Zlatog polja, Argete, Grand kafe i Soko štarka. U Hrvatskoj je takvo generalno čišćenje obavila Lura, riješivši se niza proizvoda za koje su smatrali da nemaju budućnost, pa se no čini se da nisu pretpostavljali da bi se nešto moglo zaraditi prodajom.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Slovenačko? Pa ja da pisem na srpskom portalu pisao bi na srpskom, pa valjda ako je ovo hrvatski portal se treba na hrvatskom pisati. Tako bi bar bilo normalno i poželjno ( osim ako nije hr portal nego je samo domena hr ? )

New Report

Close