Znate li koja su pravila igre na tržištu i koji je osnovni problem vašeg brenda?

Autor: Poslovni dnevnik , 08. prosinac 2014. u 11:30
Fotolia

Upoznajte se s elementima brend arhitekture i doznajte je li ono što nudite baš ono što potrošač/kupac/korisnik želi.

Vrlo je malo Brandova koji ne mogu napredovati. Upoznajte se s elementima Brand arhitekture i doznajte je li ono što nudite baš ono što potrošač/kupac/korisnik želi. Prijavite se na seminar: Brand dijagnostika u 3 koraka! – Koji je osnovni problem mog Branda te kako ga efikasno riješiti?, koji će se održati 12. prosinca 2014. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1.

Dijagnostičkim alatom “PBC” osiguravamo svrsishodnost i efikasnost naših financijskih ili resursnih ulaganja. Uključuje postavljanje pravih podpitanja kako bismo dobili odgovore na ključno pitanje, a alat demonstriramo na svim poznatim ilustrativnim primjerima iz raznih sektora.

U sklopu seminara, održat će se i polusatna “PBC” radionica gdje će sudionici dobiti zadatak dijagnosticirati problem jednog zadanog Branda te jednog Branda po  grupnom izboru. Predstavnici svake grupe prezentirati će te argumentirati svoju artikulaciju problema i obrazloženja. Osim toga, na seminaru će sudionici raditi na efikasnom rješavanju problema. Na osnovi rezultata dijagnostičkog alata „PBC“, sudionici će stvarati osnove za konkretan marketinški plan. Na kraju seminara putem dijaloškog pristupa “pitanja-odgovori” na konkretnim slučajevima sudionika odgovorit ćemo na sljedeća pitanja:

  • Što napraviti ako je moj problem u proizvodu?
  • Kako otkloniti Brand problem?
  • Što mogu učiniti ako se radi o komunikacijskom problemu?

O PREDAVAČU:

Karlo Stojčević direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD), zatim kao regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na Brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic) te kao business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na Brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, Bosna i Hercegovina). Ekspert je u transformaciji Brandova, Brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi Brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Više o seminaru doznajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close