Tri ključne navike koje uspješni šefovi imaju zapravo su jako jednostavne

Autor: Poslovni.hr , 09. travanj 2015. u 07:00
Foto: Thinkstock

Najosnovnija potreba zaposlenika je zapravo “jasnoća” očekivanja.

Prema najnovijoj američkoj analizi koja uključuje detaljan uvid u menadžersko vođenje poslovanja objavljeno pod naslovom "State of the American Manager Report", vidljivo je kako je najosnovnija potreba zaposlenika zapravo "jasnoća" očekivanja.

Istraživanje je obuhvatilo 2,5 milijuna menadžera i 27 milijuna zaposlenika u 195 zemalja.

S obzirom da je radnicima najvažnije da im stvari, kako tvrdi istraživanje, budu jasne, ovo su tri ključne navike koje bi uspješni šefovi trebali imati u odnosu prema zaposlenicima:

1. Pomaganje
Zaposlenicima treba pomoći, ali na način da ih se što bolje uputi u posao kako bi najbolje shvatili svoje odgovornosti. Zadatak radnika mnogo je veći nego što piše u opisu posla.

2. Razgovori
Uspješni menadžeri ne govore radnicima samo što se od njih očekuje, već i razgovaraju s njima o njihovim odgovornostima i napretku u radu. Takvi razgovori ne odvijaju se samo jednom godišnje, nego i češće.

3. Razumijevanje
Zadatak dobrog menadžera je upoznati zaposlenike sa njihovim poslom, ali i sa time kako se taj posao uklapa sa poslovima drugih zaposlenika unutar tima. To je jako važno jer se često okolnosti oko raznih poslova mijenjaju.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close