Pet sitnih promjena zbog kojih će vam radno vrijeme proći za čas

Autor: Poslovni.hr , 14. kolovoz 2015. u 11:57
Foto: Thinkstock

Postoji puno malih stvari koje možete učiniti da podignete svoje raspoloženje i povećate produktivnost na poslu te da vam radno vrijeme ‘proleti’, a da se ni ne okrenete.

Slijedite ovih pet savjeta i stvorite ugodnu radnu atmosferu.

1. Kofein

Svi znamo da nas kava razbuđuje i daje energiju, ali postoji određeno vrijeme u kojemu će kava imati najbolji učinak na vas. Neki kažu da je kavu najbolje piti između 9:30 i 11:00 sati, a neki da na njih najbolje utječe kofein kada ga popiju poslije ručka. Budući da smo svi različiti, pokušajte i jedno i drugo, samo nemojte pretjerivati.

2. Uzmite pauzu za ručak

Provodite li inače pauzu za ručak jedući hranu za svojim stolom? Ako da, vrijeme je da promijenite tu naviku. Ako mislite da time što jedete za stolom u uredu uspijevate napraviti više posla, varate se. Ako uzmete pauzu i u miru pojedete svoj ručak izvan ureda, vjerujte da ćete biti produktivniji. Vratit ćete se na posao spremni za nove izazove. Čak i ako ponesete ručak od doma, radije izađite van i pojedite ga negdje u miru, nego da ga jedete za svojim radnim stolom.

3. Slušajte glazbu kada se morate koncentrirati na važan zadatak

Kada se ne možete koncentrirati na posao koji obavljate, pokušajte staviti slušalice i pustiti glazbu. Ako niste sami u uredu i ometa vas kada vaši kolege razgovaraju, uzmite si slušalice i slušajte muziku dva, tri sata koliko vam je potrebno da odradite važan zadatak koji vam je zadao šef. Nemojte nositi slušalice baš cijeli dan, samo onoliko koliko vam je potrebno da se koncentrirate i da odradite zadatak najbolje što možete.

4. Neka vaš radni stol bude uredan

Prljav i neuredan stol, može vam otežati obavljanje svakodnevnih zadataka na poslu, a i može biti trn u oku vašim kolegama. Držite ga urednim i čistim tako da ga svakodnevno obrišete dezinfekcijskim maramicama. Na kraju svakog tjedna bacite nepotrebne stvari koje vam samo zauzimaju mjesto na stolu. Tako ćete se sljedeći put kad dođete na posao moći fokusirati na posao, umjesto na slaganje hrpe nepotrebnih i bezvrijednih papira koji vam samo odvlače pozornost od posla.

5. S vremena na vrijeme duboko udahnite

Svakome se barem jednom dogodilo da nije stigao napraviti zadatak u zadanom roku ili da je poslao e- mail krivoj osobi. Prije nego što poludite i napravite dramu, duboko udahnite i smirite se kako biste hladne glave mogli ispraviti pogrešku. Prošećite, izađite van i razbistrite glavu jer ćete tako sigurno riješiti problem prije, nego da paničarite i dramite po uredu.

Komentari (1)
Pogledajte sve

svi savjeti su za ljude po uredima … kaj oni “drugi” ne postoje?

New Report

Close