Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva naučit ćete na seminaru i radionici Napredno korištenje društvenih mreža, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 11. i 12. lipnja.
Polaznici će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.
Sadržaj seminara (11. lipnja):
Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
Content marketing na društvenim mrežama
Izrada i provođenje content marketing startegije pojedinca, tvrtke ili branda
Sadržaj radionice (12. lipnja):
Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih
Koliko je važna strategija nastupa na društvenim mrežama?
Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Primjerice, Facebook i Google danas pokrivaju dvije trećine svojega mobilnog oglašavanja u svijetu.
Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova naučit ćete na seminaru i radionici Strategija nastupa na društvenim mrežama, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 14. i 15. svibnja.
Seminari su namijenjeni svim zaposlenicima u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenicima marketinških i PR agencija, community managerima, diplomantima, malim i srednje velikim poduzetnicima, komercijalistima koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama te pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.
Seminari i radionice će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.