Kako usavršiti prodajne i managerske kompetencije?

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2014. u 11:00
Foto: Thinkstock

Program se sastoji od 9 modula – 7 redovnih i 2 izborna.

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. U vrijeme krize učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke. Mirakul Edukacijski centar započeo je s upisom nove generacije specijalističkog programa Prodajna Akademija, koji će sa svojim predavanjima započeti 17. listopada 2014. godine. 

Program se sastoji od 9 modula – 7 redovnih i 2 izborna koji, teorijski i praktično, razvijaju prodajne, pregovaračke i komunikacijske vještine, ali i sposobnost prodajne organizacije i strateškog upravljanja prodajom.

Prodajna Akademija program je stručnog usavršavanja koji odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije.  Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje. Polaznici će tijekom edukacije intenzivno raditi i na osobnom rastu i razvoju, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako koristiti emocionalnu inteligenciju u prodaji, ali i kako primijeniti napredne NLP vještine i tehnike. Sva predavanja prate brojni praktični primjeri i pripremljene vježbe. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Davanjem korisnih i jednostavnih naputaka program vodi polaznika kroz sedam etapa prodajnog procesa, kako bi polaznik mogao komparirati i unaprijediti faze osobnog prodajnog procesa. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom zaključivanju prodaje. Osim toga, naglasak će se staviti i na ključne komunikacijske vještine neophodne svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti. U program je uvršten i seminar koji će polaznika naučiti kako postići osobnu i poslovnu učinkovitost ujednačenim korištenjem pristupa alatima i vještinama, kako bi se osigurala razina razumijevanja svih organizacijskih uloga i odgovornosti unutar tvrtke, što u konačnici doprinosi stvaranju kreativne i konstruktivne organizacijske klime. Važnost pregovora u prodaji je vrlo važna, kao i razumijevanje da pregovori nisu svađa dviju suprotstavljenih strana. Cilj nije pobijediti. Najveći uspjeh prodavača je moći uskladiti želje i zahtjeve obiju strana. Kako ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima detaljno će se obraditi seminarom NLP u prodaji. Kao izborne seminare, Mirakul Edukacijski centar u programu Prodajne Akademije ponudio je 'Kontroling prodaje i ključnih kupaca' te 'Prodaja u maloprodaji i uslugama'.

Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Hypo EXPO, od 17. listopada 2014. do 12. lipnja 2015. godine, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/prodajna-akademija.

Komentirajte prvi

New Report

Close