Vještine komunikacije s tzv. teškim klijentima, prakticiranje verbalnih formi koje mogu pomoći u smirivanju situacije ono je što mogu naučiti polaznici tečaja "Kako komunicirati s 'teškim' klijentima" koji će se 5. ožujka održati u zagrebačkom hotelu Sheraton.
"Sve se može naučiti uz dobar trening. Kada dovoljno puta izgovorite rečenice koje ćete naučiti na radionici, one će postati dio vašeg stila i više nećete morati razmišljati što ste trebali, ili niste trebali reći. Reći ćete točno ono što ste željeli, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki gasitelji požara", kaže trenerica komunikacijskih vještina Ivana Grabar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu