Kako komunicirati s ‘teškim’ klijentima

Autor: Poslovni dnevnik , 10. veljača 2015. u 21:59
Treba znati gasiti komunikacijski požar

Kada dovoljno puta izgovorite rečenice koje ćete naučiti na radionici, one će postati dio vašeg stila.

Vještine komunikacije s tzv. teškim klijentima, prakticiranje verbalnih formi koje mogu pomoći u smirivanju situacije ono je što mogu naučiti polaznici tečaja "Kako komunicirati s 'teškim' klijentima" koji će se 5. ožujka održati u zagrebačkom hotelu Sheraton.

"Sve se može naučiti uz dobar trening. Kada dovoljno puta izgovorite rečenice koje ćete naučiti na radionici, one će postati dio vašeg stila i više nećete morati razmišljati što ste trebali, ili niste trebali reći. Reći ćete točno ono što ste željeli, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki gasitelji požara", kaže  trenerica komunikacijskih vještina Ivana Grabar. 

Komentirajte prvi

New Report

Close