Jeste li sigurni na kojim kupcima zarađujete?

Autor: Poslovni dnevnik , 20. kolovoz 2014. u 13:59
Thinkstock

Kada određujemo profitabilnost kupaca, najčešće smo usmjereni na vrlo jednostavan izračun koji od prodajne vrijednosti koju smo zaračunali kupcu u određenom razdoblju, oduzmemo ukupnu cijenu koštanja svega što je kupio.

Kada određujemo profitabilnost kupaca, najčešće smo usmjereni na vrlo jednostavan izračun koji od prodajne vrijednosti koju smo zaračunali kupcu u određenom razdoblju, oduzmemo ukupnu cijenu koštanja svega što je kupio.

Dobit ćemo razinu kontribucijske marže koja nam može izmamiti osmijeh na lice. Kako to izgleda, doznajte u edukaciji u prilogu. 

Autorica edukacije je mr. sc. Andreja Švigir, ovl. rev. Tekst je zaštićen autorskim pravom. Sve informacije na www.altius.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close