Imam odličan proizvod, no imam li brand?

Autor: Poslovni dnevnik , 19. siječanj 2015. u 11:52
Thinkstock

Markiranjem i prepoznatljivošću ljudi su se od davnina u trgovini isticali u odnosu na druge u tržišnim utakmicama.

Potreba za markiranjem proizvoda oduvijek je postojala jer markiranjem i prepoznatljivošću ljudi su se od davnina u trgovini isticali u odnosu na druge u tržišnim utakmicama.

Brandovi ili marke postoje otkako je i čovječanstva. Možemo ih naći u najnaprednijim civilizacijama starima nekoliko tisuća godina i to od Kine pa sve do Grčke i Rima. Prvi poznati brand vraća nas u Indiju, 1100 godina prije naše ere, kada su Vede "brandirale" biljni pripravak Chyawanprash.

Brand je također bio važan kod izdvajanja stoke u davnoj povijesti ili primjerice kod prodaje kineskog porculana, stoga je sasvim jasno što je to jedna od najvažnijih stavki u poslovanju od početka 20. stoljeća na ovamo.

Brand naš proizvod  odvaja od "onih drugih", a njime na tržištu šaljemo poruku "mi smo ti koje treba kupiti". Također, brand ima svoju jedinstvenu publiku koja mu je vjerna.  Brand nije sam proizvod već njegova suština i kao takav metafizička kategorija. On obuhvaća ime proizvoda, vizualni identitet i zaštitni znak priznat i prihvaćen na tržištu.

Da je poznavanje branda, brandiranja i svih procesa izuzetno važna kategorija jasno je odavno kao što smo već spomenuli, no ipak ima onih koji su uspjeli stvoriti brandove i onih koji to nisu.

Kako vaš proizvod pretvoriti u brand? Kako postići da vam se kupci iznova i iznova vraćaju? Kako detektirati probleme zbog kojih vaš proizvod teško postaje brand? Kako poziciju vašeg proizvoda na tržištu učiniti neuništivom?

Stručnjaci koji već godinama rade na tom području i bave se stvaranjem brandova mogu vam dati odgovore na ta pitanja i mogu vam pomoći da od svog proizvoda napravite brand. Odgovori će vam uvelike pomoći da dođete do konačnog poslovnog cilja, a taj je da na tržištu budete iznad ostalih.

Seminar BRAND DIJAGNOSTIKA U TRI KORAKA predavača Karla Stojčevića (RedPoint) namijenjen je vlasnicima ili direktorima tvrtki, direktorima marketinga, direktorima marketinških komunikacija, brand menadžerima bez obzira na veličinu tvrtki, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti. Na seminar se prijavite ovdje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close