Community manager Akademija – napredni program usavršavanja

Autor: Sponzorirani članak , 30. rujan 2015. u 09:06
Foto: Mirakul

U nedavnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 predstavnika tvrtaka i marketinških agencija, više od polovice poslodavaca, sudionika istraživanja (52%), u proteklih su godinu dana zapošljavali osobe na pozicijama u digitalnom marketingu.

U nedavnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 predstavnika tvrtaka i marketinških agencija, više od polovice poslodavaca, sudionika istraživanja (52%), u proteklih su godinu dana zapošljavali osobe na pozicijama u digitalnom marketingu. Od toga ih je najveći broj (37%) zaposlilo Stručnjaka za društvene mreže/Osobu za Online PR/Community managera. Njih 27% zaposlilo je Voditelja online/digitalnih projekata.

ruštvene mreže postale važan i nezaobilazan kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. One su otvorile novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Mirakul Edukacijski centar 19. studenoga kreće s novom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a s predavanjima će započeti 19. studenoga 2015. i trajati do 21. siječnja 2016. godine. Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Seminari i radionice održat će se u FORUM-u Zagreb, upisi traju do 17. studenoga, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.

New Report

Close