Rad na tekućim projektima, sastanci s kolegama, čitanje i odgovaranje e-mailova – svakodnevica su većine uredskih zaposlenika. Kako u svemu tome biti produktivniji? Business Insider u svom videu donosi nekoliko savjeta za veću produktivnost na poslu, a u sažetom obliku oni glase:
- Započnite dan smireno i opušteno, odnosno izbjegavajte stresne misli odmah ujutro.
- Kako biste smanjili stres, ne žurite odmah ujutro s provjeravanjem elektronske pošte.
- Odredite prioritete pri obavljanju radnih zadataka.
- Kako biste se lakše fokusirali na rad, maknite se od stvari koje vas mogu omesti. To se i odnosi i na Facebook.
- Kako biste se lakše organizirali, napravite listu obveza i zadataka koje morati učiniti na dnevnoj bazi. Drugim riječima, stavite sve na papir.
I na kraju, ne zaboravite: Tajna produktivnosti velikim dijelom leži i u samokontroli.
Pogledajte više u videu:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu