Koliko je s jedne strane istinita činjenica da na šefu leži velika odgovornost za poslovanje unutar tvrtke, toliko bi i sami zaposlenici određene stvari trebali riješiti između sebe.
Prema pisanju Inc-a, ovo su neke od stvari koje ne bi trebali reći šefu, nego ih prethodno riješiti između sebe:
1. Prezaposlen sam
Unutar svakoga tima, važno je izraditi plan, odrediti prioritete i izvršiti zadatke. Ako je pojedinac unutar kolektiva prezatrpan, znači da je greška u komunikaciji, a to zaposlenici trebaju riješiti između sebe.
2. Ne poštuje me se dovoljno
Nitko ne zaslužuje da se osjeća mizerno i "u klopci", bez obzira na prihode. Ako zaposlenik osjeća da ne postoji uzajamno poštovanje između poslodavca i radnika, posao bi trebao potražiti negdje drugdje.
3. Čini mi se da stojim u mjestu
Vrlo je važno da tvrtke radnicima omoguće mogućnost razvoja i napredovanja, ali zaposlenici su ti koji su na kraju odgovorni za njihovo iskustvo. Ako se zaposlenik osjeća da stoji u mjestu, vrijeme je da počne razmišljati o razvoju ili čak promjenu karijere.
4. Ne znamo što raditi
Ako je vaš šef stvorio čvrstu viziju u kojem bi smjeru trebalo krenuti poslovanje, članovi tima trebali bi biti radoznali, te analizom i kreativnošću istražiti mogućnosti za rast. Mišljenje da šef zna sve odgovore usporit će napredak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu