Zašto smo odlučili ukinuti svoju stranicu na Facebooku

Autor: Poslovni.hr , 30. listopad 2014. u 12:58
Screenshot: Youtube

Jedan od glavnih razloga zašto su ukinuli Facebook stranicu leži u broju “lažnih” fanova.

Poznata američka kompanija za online marketing Copyblogger objavila je, za mnoge, iznenađujuću vijest. Unatoč činjenici da na najvećoj društvenoj mreži imaju 38 tisuća fanova, kompanija je odlučila ukinuti svoju Facebook stranicu.

Još od 2006., glavna zadaća Copybloggera je naučiti klijente kako stvoriti najkvalitetniji online sadržaj – kompanija je rad počela s "običnim" blogom da bi danas, zahvaljujući korisnim sadržajima, proizvodima i uslugama, postala moćna organizacija sa 115 tisuća jedinstvenih korisnika. 

Treba istaknuti da je kompanija osim Facebooka odlučila ukinuti i komentare na blogu kojih je u osam godina skupljeno čak 130.000, no kako ih čak 96% bilo "besmisleno", zaključali su i ta vrata.

I dok se mnogi pitaju zašto je u doba društvenih mreža ovakva uspješna kompanija za online marketing odlučila ukinuti svoju Facebook stranicu i komentare na blogu, odgovor pod imenom "bye bye Facebook" sredinom ovog mjeseca objavili su na svojoj web stranici.

Nakon istraživanja, u Coppyblogeru su otkrili da unatoč najboljim namjerama i praksi, te broju fanova, Facebook nije najbolje mjesto u koje trebaju uložiti vrijeme i energiju.

'Što imamo od takvih fanova?'

Jedan od glavnih razloga zašto su ukinuli Facebook stranicu leži u broju "lažnih" fanova koji su lajkali stranicu, ali nisu sudjelovali u interakcijama. Tako bi mnogi fanovi primjerice 'lajkali' fotografije, grafike i objave, ali nisu kliknuli na njih, pa su se u Coppyblogeru s pravom pitali "što imamo od takvih fanova?".

Na odluku Coppyblogera da se odrekne Facebooka osvrnuo se i Entrepreneur koji poziva na "reviziju" aktivnosti koje dolaze s društvenih mreža: treba li zaista trošiti vrijeme i novac na sve društvene mreže i privlače li one zaista korisnike na stranicu. 

Iako "zlatno doba" društvenih mreža traje posljednjih 3-4 godine, vrlo je važno zaviriti u analizu i statistiku web stranice i otkriti pravi efekt društvenih mreža: jesu li fanovi aktivni samo pri lajkanju, dijeljenju sadržaja i komentiranju, ili su oni klijenti od kojih tvrtka može zaista profitirati.

Komentirajte prvi

New Report

Close